Facebook Pixel

Автоновини: Mazda CX-30 — клин між побратимами

Редактор The Page «Авто» Сергій Суховський про новинки авторинку

img-5915.JPG

Новітній парктеник заповнив простір між СХ-3 та СХ-5, з'єднавши компактні розміри першого з універсальністю другого.

Чому б не назвати цю модель СХ-4? Китайській цивілізації — близько п'яти тисяч років. Тож її автомобільна історія (з огляду на плину час) почалася щонайменше секунду тому – у 1953 році. Більшу частину цієї секунди КНР задовольнялася переробками радянської техніки. І тільки після розпаду СРСР винахідники пороху (але це не точно) пересіли на ліцензійні, не зовсім ліцензійні і зовсім не ліцензійні Citroen, Daihatsu, Seat, VW тощо.

Упродовж останніх 10 років Китай – головна автомобільна держава планети і у споживанні, і у виробництві. Що, погодьтеся, дуже непогано для країни, де приватне володіння автомобілем дозволили лише у нинішньому столітті. Сьогодні під її побажання та переваги автогіганти підлаштовують свої виробничі програми. І з кожним днем ми все частіше стикаємося з автомобілями, спочатку розробленими «під Китай». До прикладу – наш герой індекс СХ-4, який «застовпили» за ринком Піднебесної, та розроблена виключно для неї купе-кросоверна версія CX-5.

Фото: Mazda

Фото: Mazda

Найбільшою «маздою» з індексом CX була «дев'ятка» – величезний, за мірками марки, 5-метровий 7-місний паркетник. Уявляєте, яких розмірів має бути «тридцятка»? Мінімум з автовоз, на якому CX-9 привозять до нас з Чорноморська. Так, але ні.

Габаритні характеристики кросоверів Mazda CX-5, CX-3 і CX-30

img-5923.jpg

Водночас перед нами фактично підведений хетч Mazda3, тільки з великими колесами, трохи задертою підвіскою та накладками з незабарвленого пластику на арках і порогах. Так само, як і з «ма-трійкою», точкою відліку для неофіта стала новітня платформа Skyactiv-Vehicle Architecture зі стійками McPherson спереду та торсіонною балкою ззаду.

Фото: Mazda

Фото: Mazda

Який автомобіль найбезпечніший? Броньовик з капсулою з легованої сталі? Представницький Rolls Royce? Позашляховик Volvo, що став синонімом безпеки? Неупереджений комітет Euro NCAP впевнений, що це саме CX-30.

Найголовніша чеснота новинки – найвища ступінь безпеки. Незалежна організація EuroNCAP назвала CX-30 найбезпечнішим автомобілем. Паркетник не просто отримав п'ять зірок з п'яти – він набрав більше балів, ніж будь-яка інша модель за всі 23 роки проведення краш-тестів. Факт тим більш дивний, що Mazda – компанія невелика навіть за японськими мірками, а CX-30 – компакт, створений на укороченій базі Mazda3.

Салон новинки перегукується з фразою «молода була немолодою» – все це ми вже бачили в інших «маздах». Зважений підхід, класична архітектура, мультимедійна система MZD Connect, 8,8-дюймовий дисплей – очну ставку між інтер'єрами можна проводити за принципом «знайдіть десять відмінностей».

Фото: Mazda

Фото: Mazda

Як ми вже розповідали, Mazda культивує власну дизайнерську філософію. І правильно робить: на тлі найближчих конкурентів (Hyundai Creta, Mitsubishi ASX, Skoda Karoq, Suzuki Vitara) CX-30 виглядає кросовером преміум-класу. Що зовні, що всередині.

Для нашого ринку поки що доступна модель з одним мотором (150-сильний «атмосферник» Skyactiv-G 2.0) – бензинова «четвірка» з дизельним принципом компресійного запалювання: займання відбувається не від іскри, а від стиснення. Тут і система відключення половини циліндрів. Але не для «забезпечення високого рівня динамічних характеристик», як написала українська преса, а для більшої економічності й екологічності.

Медаль «За допомогу в розгоні» слід вручати інтелектуальній системі M Hybrid. На гальмуванні рекуператор заряджає літій-іонну батарею, яка й собі теж допомагає в моменти пікових навантажень, скажімо, під час розгону. «Сотню» паркетник розмінює рівно за 10 с і перестає розганятися після досягнення 193 км/год. Витрата палива в комбінованому циклі (стандарт NEDC) – 6 л/100 км або 7,3 л/100 км стандарт (WLTP).

Фото: Mazda

Фото: Mazda

Щоб кросовер краще почувався в тісному міському середовищі, його будували на укороченій платформі Mazda3. Звідси крихітний 430-літровий багажник і нерегульований диван.

У повнопривідної трансмісії i-Activ AWD так само є свій покращувач – система контролю руху G-Vectoring Control Plus. Вона не тільки допомагає розподіляти тягу між осями для поліпшення зчеплення коліс з дорогою, але й економити паливо.

У нас СХ-30 доступна в квартеті комплектацій – Style, Executive і Premium. При онлайн-замовленні кросовера з першої партії, яка вже знаходиться в Україні, ціна пропонується за спеціальним курсом.

Ціна на Mazda СХ-30 тис. грн.

img-5922.jpg


Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉
Фотогалерея
Фото: Mazda

Найбільшою «маздою» з індексом CX була «дев'ятка» – величезний, за мірками марки, 5-метровий 7-місний паркетник. Уявляєте, яких розмірів має бути «тридцятка»? Мінімум з автовоз, на якому CX-9 привозять до нас з Чорноморська. Так, але ні.

Фото: Mazda

arrow
Фото: Mazda

Який автомобіль найбезпечніший? Броньовик з капсулою з легованої сталі? Представницький Rolls Royce? Позашляховик Volvo, що став синонімом безпеки? Неупереджений комітет Euro NCAP впевнений, що це саме CX-30.

Фото: Mazda

arrow
Фото: Mazda

Як ми вже розповідали, Mazda культивує власну дизайнерську філософію. І правильно робить: на тлі найближчих конкурентів (Hyundai Creta, Mitsubishi ASX, Skoda Karoq, Suzuki Vitara) CX-30 виглядає кросовером преміум-класу. Що зовні, що всередині.

Фото: Mazda

arrow
Фото: Mazda

Щоб кросовер краще почувався в тісному міському середовищі, його будували на укороченій платформі Mazda3. Звідси крихітний 430-літровий багажник і нерегульований диван.

Фото: Mazda

arrow
Фото: Mazda Thumb Фото: Mazda Thumb Фото: Mazda Thumb Фото: Mazda Thumb