З початку повномасштабного вторгнення компанія «Рено Україна» не провела жодної презентації чи навіть пресконференції – повна інформаційна тиша. Втім, справи у офіційного імпортера Renault в Україні йшли непогано – Duster впевнено лідирує в сегменті легкових авто взагалі, Renault Express та Master в топі продажів займають 8-му та 12-ту позицію. На корпоративному ринку Renault займає в нас 24,6% ринку, а в сегменті LCV – і всі 36,4%. Проте такі позиції важко утримувати, коли модельний ряд не оновлюється – а саме з цим у компанії явно намічалися проблеми.
Перша велика пресконференція «Рено Україна» начебто не обіцяла великих сюрпризів. Якщо зараз зайти на сайт, наприклад, Renault у Німеччині, ви будете здивовані різноманіттям моделей і – незнайомими у нас іменами: Austral, Symbioz, Rafale та інші. І навіть чуток про те, щось хтось із них з’явиться у нас, не було і близько. Скоріше так – ми знали, що очікувати їх тут не варто. А відповідно, не чекали сюрпризів. Дарма. Наше представництво Renault знову пішло своїм шляхом і анонсувало – увага! – повне оновлення легкового модельного ряду, презентувавши публіці відразу три нових моделі, але – не таких, як в Західній Європі. А більш актуальних для нас, тут і зараз.
Бестселлер третього покоління
Отже, вже з 4 грудня можна звертатися до дилерів (чи знайти інформацію на офіційному сайті імпортера), якщо ви хотіли купити Duster, але вас зупиняла його відверто застаріла зовнішність. В Україні офіційно стартують продажі Renault Duster третього покоління. Тут все просто: це той самий добре нам знайомий надійний та простий позашляховик, тобто такий, який подобається українцям, тільки в новому дизайні: виглядає більш сучасно, а головне – більш брутально і серйозно, що напевно більшості покупців припаде до вподоби.
Як і раніше, будуть моно- і повнопривідна версія, залишився навіть дизельний 115-сильний двигун – правда, з ним Duster буде тільки передньопривідний і з механічною КПП. Найпотужніший варіант – 150-сильний бензиновий мотор об’ємом 1,3 літра, може бути з механікою і роботом EDC, а варіант 4х4 запропоновано з м’яким гібридом: 1,2-літровий бензиновий двигун і невеличкий електромоторчик разом видають 130 к.с., трансмісія – тільки механічна. Автомобіль запропоновано у трьох комплектаціях, причому навіть нижня – це не «барабан», а цілком пристойний автомобіль, але увага: з Renault Бонус базовий бензиновий монопривідний Duster можна придбати за 854 900 грн. Здається, Renault недарма провів презентацію автомобіля напередодні Чорної п’ятниці.
Найдоступніша дизельна версія оцінена у 829 900 грн, а варіант 4х4 – в 969 900 грн. Здається, хіт продажів в Україні залишіться незмінним – оновиться тільки покоління.
Поза конкуренцією
Дальше – більше. Компактний сімейний седан Renault Taliant. Чули про такий? Якщо так – напишіть в коментарях, звідки, бо це абсолютно новий для нашого ринку автомобіль. У цьому сегменті як конкурентів можна розглядати хіба що братів Peugeot 301 та Citroen C-Elysee, але, по-перше, вони за чутками вже доживають свій вік, а по-друге – подивіться на цінники, і стане зрозуміло, що конкурентів у Taliant насправді немає. Два рівні комплектації, бензиновий літровий двигун, механіка або варіатор CVT. Замовлення вже приймаються, а отримати автомобіль можна буде у другій половині січня. І, схоже, це один з найдоступніших варіантів на сьогодні в Україні взагалі, бо, знову ж таки, з Renault Бонус стартова ціна автомобіля – 629 900 грн з механікою і 689 900 з автоматом. Якісь дивні ціни!
Гість із Півночі. Африки.
Обидва згаданих вище автомобілі виробляються у Румунії, і будемо тільки сподіватися, що найближчим часом там все буде добре і автомобілі будуть поставлятися чітко та регулярно. А от третій гість завітав до нас аж з Марокко – саме там виробляється компактний кросовер Kardian. Тут не те щоб теж була велика загадка, це трошки облагороджений Dacia Sandero третього покоління, але в секреті поки залишилася ціна новинки – машина у нас з’явиться у березні 2025 року, тож ближче до старту продаж узнаємо й ціни. Renault Kardian теж є носієм літрового бензинового мотора, і так само буде з механічною КПП або з СVT.
Будемо сподіватися, для цього компактного кросовера в «Рено Україна» теж виб’ють «красивий» цінник, а відтак у компанії тепер в портфелі три цікавих доступних автомобілі в дуже непоганих комплектаціях – тож зберегти і навіть примножити свої позиції на ринку – досить реальна задача.