Бренд CUPRA показала в новому салоні новий кросовер. Фото: Сергій Суховський
CUPRA — свідоцтво одночасного провалу й перемоги стратегів Volkswagen. З одного боку, вони показали себе не такими вже непогрішимими фахівцями з позиціювання. SEAT, контрольований німцями з 1987 року, так і не зміг стати емоційною альтернативою надмірно правильній «шкоді». Якщо чехи останні п'ять років стабільно продають майже мільйон автомобілів, то іспанці лише раз у своїй історії переступили 500-тисячний рубіж.
Volkswagen упродовж шести років намагався викупити у Fiat бренд Alfa Romeo, щоб усе-таки закрити емоційну нішу, і знову не досяг успіху. Після чого закотив рукави та створив доступний суббренд для темпераментних водіїв. І цього разу в них усе вийшло. Якщо перші «купри» були просто «стероїдними» версіями SEAT Ateca і SEAT Leon, то Formentor — перша самостійна модель, яка не має аналогів у лінійці материнського бренду. До того ж це справжній маніфест, який демонструє й концепцію розвитку нової марки, і її ДНК.
З моменту виходу CUPRA на світовий ринок у березні 2018 року її продажі стрімко зростають. Перший повний рік марка завершила зі зростанням 72%, а загалом було продано майже 25 тис. автомобілів. Натепер у неї 250 спеціалізованих точок продажів у всьому світі, зокрема CUPRA Centre Kyiv.
Перший ексклюзивний салон бренду в Україні побудований з нуля цілком відповідно до бутик-стилістики CUPRA Garage. У ній домінують дерев'яні панелі, тоновані склопакети та фірмовий матово-графітовий колір, який ювеліри називають збройовим сірим. За сумарної площі понад 3 тисячі кв. метрів автоцентр претендує на звання найбільшого принаймні в Східній Європі. Як повідомив The Page бренд-менеджер CUPRA Олександр Боков, уже наступного року дилери марки з'являться в усіх мільйонниках України.
Одночасно із салоном в Україні було представлено купе-кросовер Formentor, за габаритами наближений до VW Tiguan і Audi Q3. Точкою відліку послужила глобальна платформа MQB, що відкрила моделі дорогу до таких «загальнофольксвагенівських» технологій, як повнопривідна трансмісія 4Drive із муфтою на задній осі, роботизована коробка передач DSG із двома зчепленнями й технологією електронного перемикання передач shift-by-wire. До кінця 2021 року паркетник пропонуватиметься на нашому ринку з 2-літровими бензиновою та дизельною «турбочетвірками». У першому випадку (2.0 TSI, 310 к. с. і 400 Нм) прайс-лист стартує з позначки 1,179 млн грн, у другому (2.0 TDI, 150 к. с., 360 Нм) — від 1,020 млн грн. До послуг поціновувачів швидкої їзди — адаптивна система управління підвіскою Dynamic Chassis Control (попередні пакети налаштувань Comfort, Offroad, Sport, Cupra й Individual), електронно-керовані амортизатори DCC, підкермові пелюстки та гальмівні механізми Brembo.
На всі «купри» поширюється міжнародна гарантія 5 років або 100 тис. км пробігу. Місце під українським сонцем новий бренд завойовуватиме, зокрема, за допомогою спеціально розробленої Porsche Finance кредитної програми з 2-річною нульовою ставкою, тобто фактично розстрочкою. Плюс кожен клієнт марки отримає безоплатний «квиток на «Чайку» — сертифікат на курси однієї з найавторитетніших київських шкіл контраварійного водіння.
CUPRA Formentor — перша самостійна модель маркi, яка не має аналогів в лінійці SEAT. Фото: Сергій Суховський