
Фото: PhotoDrive
QX60 — це великий сімейний мінівен, який маркетологи проапгрейдили до рівня кросовера.
1. Останніми роками чи не головною перевагою Infiniti є привабливе ціноутворення. Дійсно, бренд пропонує нехарактерний для преміуму принцип «багато автомобіля за ваші гроші». Акційна ціна 1,3 млн грн має обвалити продажі всіх і вся, включно з 1,4-мільйонними Toyota Highlander і Mazda CX-9, які продаються набагато краще. Фактично ж QX60 грає на полі моделей мас-маркету на кшталт Toyota LC, Kia Mohave, Honda Pilot і Hyundai ix55.

Таблиця: Сергiй Суховський
2. Попри автобусні габарити з ним впорається навіть домогосподарка, яка до того не кермувала нічим більшим за недільний візок із супермаркету. По-американськи невагоме кермо плюс сонм електронних ангелів-хранителів (системи кругового огляду, дотримання смуги й дистанції, моніторингу «сліпих» зон, екстреного гальмування тощо) виконують велику частину роботи за водія.
3. Можна довго сперечатися щодо швидкодії мультимедійного центру або доречності пластикових вставок «під дерево», але, якщо йдеться про оздоблення, салон усе ще на високому рівні. Фактурна шкіра, бездоганна строчка, м'який пластик, зразкова підгонка — що ще потрібно? Двері зачиняються з приємним зусиллям, рівень шумоізоляції дає змогу розмовляти напівголосно навіть на швидкості 100 км/год. Окрема подяка за систему клімат-контролю Plasma Cluster. За часів COVID-істерії іонізатор і очисник повітря — те, що сімейний лікар прописав.
«Ти впізнаєш її з тисячі». QX60 — як J.Lо: начебто нічого надприродного, але бере натуральними формами і класичним вихованням. У Infiniti вистачало «зірок» із голлівудськими амбіціями та екзальтованою зовнішністю. А от QX60 зі старту привертав увагу приємними манерами — ні агресії, ні пафосу, ні химерності».
4. Місткість QX60 вимагає усвідомлення, навіть з огляду на значні розміри. Якщо в більший Land Cruiser ти саме забираєшся, то сюди плюхаєшся з панською грацією, як у сани, не знімаючи овчинного кожушка, на якому можна хоч у снігу спати. На другому ряду сидиш вільніше, ніж в Airbus A80, а гальорка анітрохи не нагадує лаву запасних. Якщо скласти обидва ряди сидінь, то місткість багажника можна порівняти зі smart-квартирою. Величезний панорамний скляний дах завдяки природному освітленню робить салон ще просторішим. Ночувати в ньому набагато приємніше, ніж у деяких готельних номерах. Перевірено на собі. Особливо коли вранці тебе будить не будильник, а промені сонця, що сходить.

5. Капітанська посадка, безкрайній капот, товстелезні стійки, сейфова тиша — кросовер вселяє дивовижне відчуття захищеності. Аналогічне відчуття на дорозі — виникає враження, що цей криголам не збити з курсу навіть коліями від зерновозів. Енергомістка підвіска й задемпфіроване кермо надійно ізолюють і від кратерів на асфальті, і від гравійної підсипки.
На жаль, час бере своє, і сьогодні мінусів у QX60 не менш, ніж плюсів. І річ не в конструкторських прорахунках — за низкою споживчих властивостей кросовер за вісім років банально застарів.
1. Шанувальники справжніх кросоверів будуть розчаровані. Адже Infiniti привчив нас до того, що регулярно виготовляє свої моделі на базі серйозної позашляхової техніки на кшталт Nissan Patrol Y62. Наш же герой — зовсім іншого поля ягода. Фактично перед вами великий сімейний мінівен, вдало задрапований під паркетник. З позашляхового в ньому 18-сантиметровий дорожній просвіт і «передньопривідна» трансмісія 4х4. Але «дорослий» кліренс нівелюється слабкою геометричною прохідністю через 3-метрову базу і пристойні звиси. У повнопривідної трансмісії немає ні роздаток, ні понижувальної передачі — пріоритет під час розподілу тяги віддано передній осі, а задня активується електронікою.

Фото: Photodrive
2. Оцінювання краси автомобіля — тема слизька. Це як оцінювати J.Lо за параметрами 90-60-90. Але в нашому випадку можна з упевненістю констатувати, що зовнішність, яка була спірною ще при народженні, до 2020 року застаріла. Не допомогло ані приведення її до загального корпоративного знаменника, ані два рестайлінги. Поруч із гранованими «лексусами» QX60 виглядає еталоном біодизайну.
3. На тлі щедрого базового оснащення багатство вибору не відчувається. Фактично є лише пара бензинових моторів і три фіксовані комплектації. Ані дизелів, ані економічних «роботів», ані комфортних «автоматів», ані монопривідних версій. На жаль, японці ніколи особливо й не приховували, що європейський ринок для них є вторинним. Спасибі, що з'явилася гібридна силова установка Direct Response Hybrid, нехай і набагато пізніше, ніж у всіх основних конкурентів.

4. Двигун VQ35DE належить до сімейства VQ, яке веде свій родовід зі славного 1994 року. Працює він тихо і плавно, відмінно ладнає з варіатором CVT8 від Jatco. Але апетит, як на тепер, нескромний: 14 — 22 л/100 км. Навіть в «овочевому» режимі Eco на нещодавно відремонтованій харківській трасі витрата палива менше за 10 літрів не падала. У Hybrid, в основі якого 2,5-літрова «четвірка» 4-QR25DER із компресором, витрата, звісно, менше. Але не на тлі прямих конкурентів, чиї синергетичні силові установки заощаджують паливо набагато помітніше. У Києві вона коливається на рівні 12 — 15 літрів, поза ним — 9-10 л. Прогрес не зупинити...
5. Аналогічна картина з керованістю. Конструктори зробили ставку на енергомістку підвіску і плавність ходу, тому швидкість у поворотах краще не перевищувати. Інакше крен здивує навіть бувалого моряка, а писк гуми розполохає сусідів за потоком. Інерція в QX60 відповідає габаритам і вазі, тому відловлювати баржу з «порожнім» кермом, що плужить повз апекса, — задоволення не для домогосподарок. Це в першу і в другу чергу автомобіль для тих, хто цінує комфорт у всіх його проявах.

Таблиця: Сергiй Суховський

Фото: Infiniti

Таблиця: Сергiй Суховський

Фото: Photodrive