Нове обличчя Chanel №5 Маріон Котіяр знялася в рекламному мініфільмі легендарного аромату. Французьку актрису обрали за жіночність, елегантність і за те, що вона втілює дух модного будинку Chanel.

Фото: Chanel
Свого часу улюблений аромат Шанель рекламували Мерилін Монро, Катрін Денев, Кароль Буке, Ніколь Кідман. Котіяр — перша актриса, яка представляє Chanel №5 і має премію «Оскар».
Новий ролик знімали до різдвяних свят. Тут засніжений Париж і багато золота. Героїня фільму, задивившись на Місяць, подумки потрапляє туди з коханим, а коли «повертається», кохана людина опиняється поруч із нею.

Фото: Chanel
Насправді цей ролик про любов і про те, як збуваються мрії. Маріон зізнається, що перший флакон Chanel їй подарувала бабуся. Це був Coco. Підлітком вона тільки і мріяла про Chanel №5 і завжди хотіла стати жінкою, якій би личив саме цей аромат. Тож її бажання також здійснилося.

Фото: Chanel
зібрало 5 цікавих фактів про новий фільм.
- Фільм зняв Юхан Ренк — режисер серіалу «Чорнобиль». Він уже знімав для Chanel рекламні ролики Coco Mademoiselle з Кірою Найтлі та №5 L'Eau з Лілі-Роуз Депп.
- Головна пісня у фільмі — Team співачки Lorde. Тут її виконує Маріон Котіяр. На думку авторів фільму, ця пісня — ода сучасній любові, коли двоє закоханих говорять на рівних.
- Танець поставив Раян Хеффінгтон. Його хореографію можна впізнати з перших рухів. Найвідоміша робота Хеффінгтона — кліп Sia Chandelier. Котіяр вчила танець п'ять днів. Її партнером став професійний танцюрист Жеремі Белінгар.
- Золота сукня, у якій танцює актриса, — точна копія сукні Коко Шанель, у якій дизайнерка позувала фотографу Сесілю Бітону. Над нею працювали 16 вишивальниць майстерні Lesage. Робота тривала 900 годин.
- Готуючись до зйомок, Маріон Котіяр відвідала парфумерну лабораторію Chanel. Штатний «ніс» модного будинку Олів'є Польж розповів їй, чому головним компонентом №5 став жасмин. Коли парфумер Ернест Бо показав нові парфуми Габріель Шанель, вона запитала, який інгредієнт там найрозкішніший. Це був жасмин. Замовниця попросила додати його в більшій пропорції, щоб аромат став ще насиченішим і дорогим.