Facebook Pixel

Як європейці ставляться до товарів українських брендів: нове дослідження Gradus Research

За багатьох критеріїв зазвичай респонденти обирають вітчизняні товари. The Page розповідає, у яких ситуаціях опитані згадували про продукцію українських виробників.

У лютому компанія Gradus Research дослідила споживацькі настрої мешканців Україні та ще шести країн Європи (Польща, Німеччина, Велика Британія, Італія, Франція, Нідерланди). За допомогою застосунку Gradus дослідницька компанія опитує респондентів у різних країнах за винагороду у вигляді бонусів, якими можна розрахуватися за мобільний зв’язок.

Європейські споживачі обирають вітчизняних та німецьких виробників

Переважна більшість мешканців будь-якої з країн надає перевагу товарам вітчизняного виробництва. Але Німеччина виявилася на другій позиції після своїх в Україні, Польщі та Нідерландах.

Коли респондентів запитали про країну, виробники якої надають гарантовано якісні товари, українці, поляки та німці поставили Німеччину на перше місце. На друге місце її поставили французи, нідерландці та італійці.

Країною походження найбільш дешевих товарів більшість опитаних знову поставила свою, але на другій позиції майже у всіх опинився Китай, крім українців та італійців.

Топ-країн з брендами, що вважаються високоякісними. Інфографіка Gradus Research

Топ-країн з брендами, що вважаються високоякісними. Інфографіка Gradus Research

Що думають європейці про українські товари

Продукцію українських брендів невеликий відсоток респондентів країн Європи згадували у декількох питаннях. Так, по 2% нідерландців та італійців, по 3% британців та німців, а також 4% поляків вважають українські товари гарантовано якісними. Цікаво, що у всіх опитаних, крім українців та поляків, у цьому питанні на першому місці вітчизняні бренди. Гарантовано якісними товари наших брендів вважають тільки 37% українців.

Завдяки легендарному бренду країни українську продукцію купують не більше 3% британців, французів, німців та поляків і 5% італійців.

В яких країнах українські товари назвали привабливими за ціною

  • 1% британців
  • 1% італійців
  • 5% нідерландців
  • 6% французів
  • 6% німців
  • 11% поляків
  • 54% українців

«Найбільш ефективний шлях конкуренції — надавати споживачам ідеальний продукт/сервіс, робити свою справу якнайкраще. Війна в Україні і чинник «українськості» сам по собі не впливає на преференції споживачів. Тож шлях на нові ринки — це спроможність конкурувати якістю з іншими гравцями ринку», — поділилася днями на своїй сторінці у Фейсбук засновниця і директорка Gradus Research Євгенія Близнюк.

Подякувати 🎉