Лише 18% українців можуть можуть собі дозволити купувати дорожчі бренди. Про це свідчить дослідження споживчої поведінки українців, що провела компанія Gradus Research.

Зниження доходів українців під час війни
Згідно з даними дослідження, 78% українців заявили про зниження доходів, а 37% населення залишаються непрацевлаштованими. 64% людей купують дешевші бренди й лише 18% українців можуть купувати більш дорогі.
Водночас 76% планують купівлю завчасно й лише 15% громадян приймають рішення про купівлю товару безпосередньо в точці продажу, тобто купують його спонтанно.
Бренди мають значення
Понад половина українців, а саме 54%, звертають особливу увагу на бренд. 55% тих, хто й далі купує знайомі бренди, роблять це через позитивний досвід придбання товарів саме цих брендів.
Третина населення (33%) стверджує, що після початку повномасштабної війни росії проти України бренд товару не має для них жодного значення.
Найчастіше брендовану продукцію купують у супермаркетах і магазинах. І лише 16% здійснюють такі покупки на ринку. 48% українців купують речі у своїх улюблених точках продажу, інші 41% обирають для здійснення покупок зручні варіанти дорогою, не прив’язуючись до звичного місця.
Попит на українські бренди стабільно зростає
Підтримка українських виробників є важливим чинником вибору для більшості українців ще з початку повномасштабної війни росії проти України. Наразі 69% опитаних українців заявляють, що свідомо обирають продукцію українських брендів.
А 56% тих, хто почав купувати нові бренди під час війни, роблять це, аби підтримати українських виробників.
«Аналізуючи ключові зміни в поведінці українських споживачів, чітко проглядається свідомий намір громадян підтримати країну та економіку, обравши товари локальних брендів. І навіть необхідність заощаджувати не зупиняє їх перед купівлею улюблених товарів у звичних місцях продажу, ще раз доводячи, що бренд зараз важливий як ніколи — навіть важливіший, ніж був до війни. Люди планують покупки, тому важливо потрапляли до їхнього плану/списку й не розраховувати на спонтанне рішення біля полиці», — коментує Євгенія Близнюк, соціологиня, засновниця та директорка дослідницької компанії Gradus Research.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також