Електромобілі Tesla серйозно програють конкуренцію китайським аналогам. США підвищує тарифи на китайськими електрички до неймовірних 102,5%. Але все це не турбує українських ентузіастів із Миколаївщини.
Компанія MeGoElectric UA створила з нуля першу українську електричну вантажівку «Кур’єр». Пробіг на одному заряді — 100 км, але його можна подвоїти, потроїти чи навіть зробити таким, як хоче замовник.
«Кур’єр» за українським законодавством класифікується, як LSEV (абревіатура від Low speed electric whicle — електричний транспортний засіб із малою швидкістю). Тому він не підлягає реєстрації.
Своєю чергою, вантажопідйомність до 1 тонни ззаду та 250 кг у кабіні з масою авто – 450 кг.
Speka розпитала головних функціонерів MeGoElectric UA, аби детально розповісти про електровантажівку.
Які головні переваги української електровантажівки «Кур’єр»
![Технічні характеристики «Кур’єра»](https://images.weserv.nl/?w=560&we=1&url=https%3A%2F%2Fimages.thepage.ua%2Fstorage%2F357657%2Fimage-12.jpg%3Fv%3D1718493025)
Технічні характеристики «Кур’єра»
Виробництво «Кур’єра» розпочалося ще 2018-го, коли підприємець звернувся до компанії й чітко окреслив потребу в дешевій електровантажівці, тоді це було $4 тис. Виробництво розпочалось у гаражах, як у засновників Apple, Harley-Davidson, Google.
Головні перевага авто — дуже дешеве паливо. Вантажівки використовують до 10 кВт-год електрики на 100 км. Після підвищення тарифу на електроенергію це 43 грн 20 коп.
Також для авто доступні різні типи кузова та довжина платформи — конструктор у залежності від потреб покупця. Це перевага поки що індивідуального виконання замовлень.
Новаційним стала зміна підходу до батареї. MeGoElectric UA пропонують індивідуальні варіанти й батареї з логікою щоденного або дводенного заряджання.
«Чому не змінити своє мислення? Міряти пробіг не ємністю паливного бака, а щоденним потрібним пробігом для робочого авто. Воно повинно мати таку ємність батареї, яка дає гарантований пробіг на день. Нехай із запасом на 20 км, але це не зайві 90 км у вигляді ваги батареї, за яку доведеться заплатити, а потім возити із собою», — каже CEO компанії Сергій Селіванік.
Головними покупцями таких електрокарів є:
- фермери та мешканці сіл;
- ФОПи у містах;
- будь-який бізнес із логістичною складовою.
Чому компанії відмовили в 90% усіх грантових програм детально читайте в матеріалі Speka.
Безос заходить, а ми такі — ось вам потужності!
![Електровантажівка «Кур’єр»](https://images.weserv.nl/?w=560&we=1&url=https%3A%2F%2Fimages.thepage.ua%2Fstorage%2F357658%2Fimage-13.jpg%3Fv%3D1718493298)
Електровантажівка «Кур’єр»
Функціонери «Кур’єра» кажуть, що працюють за принципом: є замовлення — будуємо. За ним і наймають необхідний персонал. Але готові швидко нарощувати виробництво і до 100 автівок на місяць.
«Інвесторів шукаємо, але не на розвиток саме виробництва, а на виробництво свого флоту з вантажівок для міста, які будуть здійснювати логістику всього. Наприклад, для «Амазон». Безос заходить, а ми такі — ось вам потужності для доставки з, наприклад, 100 автівок у 20 містах України та можливість потроїти цей показник за короткий час», — Сергій Селіванік.
MeGoElectric UA наголошує, що за ціну електричної моделі вантажівки від «Сітроен», «Пежо» чи «Опель» (приблизно €42 тис.) може виготовити як мінімум чотири вантажівки з таким самим пробігом.
«Але поки що немає достатнього розуміння переваг електромобілів та довіри до нашого бренда. Це нормально, на це треба значно більше часу, ніж ми є на ринку. Інше питання, чи є в українського бізнесу цей час»