Facebook Pixel

«Кур’єр» – українська електровантажівка-конструктор із різними варіантами кузова, батареї, платформи

Електромобілі Tesla серйозно програють конкуренцію китайським аналогам. США підвищує тарифи на китайськими електрички до неймовірних 102,5%. Але все це не турбує українських ентузіастів із Миколаївщини.

Компанія MeGoElectric UA створила з нуля першу українську електричну вантажівку «Кур’єр». Пробіг на одному заряді — 100 км, але його можна подвоїти, потроїти чи навіть зробити таким, як хоче замовник.

«Кур’єр» за українським законодавством класифікується, як LSEV (абревіатура від Low speed electric whicle — електричний транспортний засіб із малою швидкістю). Тому він не підлягає реєстрації.

Своєю чергою, вантажопідйомність до 1 тонни ззаду та 250 кг у кабіні з масою авто – 450 кг.

Speka розпитала головних функціонерів MeGoElectric UA, аби детально розповісти про електровантажівку.

Які головні переваги української електровантажівки «Кур’єр»

Технічні характеристики «Кур’єра»

Технічні характеристики «Кур’єра»

Виробництво «Кур’єра» розпочалося ще 2018-го, коли підприємець звернувся до компанії й чітко окреслив потребу в дешевій електровантажівці, тоді це було $4 тис. Виробництво розпочалось у гаражах, як у засновників Apple, Harley-Davidson, Google.

QuoteГоловні перевага авто — дуже дешеве паливо. Вантажівки використовують до 10 кВт-год електрики на 100 км. Після підвищення тарифу на електроенергію це 43 грн 20 коп.

Також для авто доступні різні типи кузова та довжина платформи — конструктор у залежності від потреб покупця. Це перевага поки що індивідуального виконання замовлень.

Новаційним стала зміна підходу до батареї. MeGoElectric UA пропонують індивідуальні варіанти й батареї з логікою щоденного або дводенного заряджання.

Quote«Чому не змінити своє мислення? Міряти пробіг не ємністю паливного бака, а щоденним потрібним пробігом для робочого авто. Воно повинно мати таку ємність батареї, яка дає гарантований пробіг на день. Нехай із запасом на 20 км, але це не зайві 90 км у вигляді ваги батареї, за яку доведеться заплатити, а потім возити із собою», — каже CEO компанії Сергій Селіванік.

Головними покупцями таких електрокарів є:

  • фермери та мешканці сіл;
  • ФОПи у містах;
  • будь-який бізнес із логістичною складовою.

Чому компанії відмовили в 90% усіх грантових програм детально читайте в матеріалі Speka.

Безос заходить, а ми такі — ось вам потужності!

Електровантажівка «Кур’єр»

Електровантажівка «Кур’єр»

Функціонери «Кур’єра» кажуть, що працюють за принципом: є замовлення — будуємо. За ним і наймають необхідний персонал. Але готові швидко нарощувати виробництво і до 100 автівок на місяць.

Quote«Інвесторів шукаємо, але не на розвиток саме виробництва, а на виробництво свого флоту з вантажівок для міста, які будуть здійснювати логістику всього. Наприклад, для «Амазон». Безос заходить, а ми такі — ось вам потужності для доставки з, наприклад, 100 автівок у 20 містах України та можливість потроїти цей показник за короткий час», — Сергій Селіванік.

MeGoElectric UA наголошує, що за ціну електричної моделі вантажівки від «Сітроен», «Пежо» чи «Опель» (приблизно €42 тис.) може виготовити як мінімум чотири вантажівки з таким самим пробігом.

Quote«Але поки що немає достатнього розуміння переваг електромобілів та довіри до нашого бренда. Це нормально, на це треба значно більше часу, ніж ми є на ринку. Інше питання, чи є в українського бізнесу цей час»




Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉