Адміністрація Джо Байдена підвищить тарифи на китайські електромобілі в чотири рази – з 27,5% до 102,5%, а також збільшить збори для інших ключових галузей промисловості. Про це пише Bloomberg.
«Ці заходи мають допомогти уникнути ескалації, щоб підтримувати відносини США з Китаєм і поза межами торгівлі ключовими товарами», – сказала Грета Пейш, партнер юридичної фірми Wiley Rein LLP.
Чому США підвищує тарифи на китайські електромобілі у 4 рази
Президент США Джо Байден підвищить загальний тариф на китайські електромобілі до 102,5% з 27,5%. Збори для інших ключових галузей американської промисловості зростуть у два-три рази, повідомили джерела Bloomberg.
За словами джерел, вищі тарифи для електромобілів з Китаю мають захистити авторинок США від потенційного впливу китайського виробництва.

Водночас напередодні президентських виборів у США восени 2024-го кандидат-республіканець Дональд Трамп заявив, що тариф у 100% для китайських електрокарів недостатній.
«Байден каже, що збирається ввести 100% тариф на всі китайські електромобілі. Хіба це не мило? Він мав зробити це чотири роки тому», – сказав Трамп.
За словами Трампа, китайські компанії намагатимуться виготовляти електромобілі в Мексиці, щоб уникати мит при доставці до США, відповідно до угоди США, Мексики та Канади, яку Трамп підписав на посаді президента.
Республіканець заявив, що введе 200% мито на автомобілі китайського виробництва в Мексиці. А також пообіцяв запровадити 60% тарифи на всі китайські товари, що відмовляється робити Байден.
В Адміністрації Байдена кажуть, що Китай намагається затиснути американський ринок у ключових секторах і переповнити США субсидованими товарами, щоб дестабілізувати свого конкурента та сприяти власному відновленню.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!