Facebook Pixel

ЖИВУЧІ: креативна кампанія 17-го Українського маркетинг-форуму порівняла українські бізнеси з кактусами

Автор
Зображення надане партнером

Зображення надане партнером

Український маркетинг-форум завжди супроводжують креативні рекламні кампанії. І щороку вони підсвічують ключові виклики маркетингової індустрії. У 2024 році креативна кампанія УМФ акцентує на живучості українського бізнесу, який подібно до кактусу стійко тримається і розвивається попри виклики війни.

Над розробленням та реалізацією цьогорічної кампанії працювали креативні агенції Chemistry і BelkaStrelka. У Chemistry розробили ідею та віжуал кампанії. Креативний директор агенції Денис Келеберденко розповідає: «ЖИВУЧІ Українського маркетинг-форуму присвячені українським компаніям-кактусам. Це бізнеси, які не просто продовжують зберігати в собі життя, але й квітнуть у найбільш непридатних для цього обставинах, демонструючи світу природу української стійкості».

Розвинули креативну ідею і розробили стиль цього року в агенції BelkaStrelka.

В агенції розповіли, що продовжувати працювати, підтримуючи економіку країни під час війни, — велика цінність і велика сміливість. І компанії-кактуси — це про витривалість і одночасну крихкість, про сили будувати нове, коли навколо невизначеність і криза.

Живучість є дуже влучною метафорою щодо цьогорічної події, яка вже втретє пройде під час війни. Адже маркетинг-директори стикаються з новими викликами: виснаженням команд, кадровим голодом та черговою трансформацією маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та впровадження соціальних програм.

Український маркетинг-форум існує вже 17 років і щорічно збирає спільноту маркетингових професіоналів. Цього року очікується понад 500 учасників та понад 70 спікерів. Контентна програма запланована одразу у двох залах. Серед важливих тем, які будуть обговорюватись у 2024 році, — непростий шлях міжнародної трансформації українського бізнесу, принципи життєздатного лідерства, трансформація маркетингових стратегій, дієві комунікації в умовах війни, креативний підхід до проведення зборів, зміни на рекламному ринку та багато іншого. Повна програма події доступна на сайті форуму за посиланням.


Над креативною кампанією працювали:

Український маркетинг-форум

Ірина Бондаренко — продюсерка події

Ольга Гаращенко — керівниця проєкту

Команда Chemistry

Денис Келеберденко — креативний директор

Ростислав Вишневий — артдиректор

Андрій Клименко — копірайтер

Олександра Трачук — дизайнерка

Діана Вишневська — дизайнерка

Галина Сокульська — акаунт-директорка

Аміна Вірчис — акаунт-менеджерка

Команда BelkaStrelka

Анна Кравченко — Art Director

Ольга Кострач — Client service director

Аліна Байрамова — Creative Director

Юра Білий — Owner

Подякувати 🎉