Український маркетинг-форум завжди супроводжують креативні рекламні кампанії. І щороку вони підсвічують ключові виклики маркетингової індустрії. У 2024 році креативна кампанія УМФ акцентує на живучості українського бізнесу, який подібно до кактусу стійко тримається і розвивається попри виклики війни.
Над розробленням та реалізацією цьогорічної кампанії працювали креативні агенції Chemistry і BelkaStrelka. У Chemistry розробили ідею та віжуал кампанії. Креативний директор агенції Денис Келеберденко розповідає: «ЖИВУЧІ Українського маркетинг-форуму присвячені українським компаніям-кактусам. Це бізнеси, які не просто продовжують зберігати в собі життя, але й квітнуть у найбільш непридатних для цього обставинах, демонструючи світу природу української стійкості».
Розвинули креативну ідею і розробили стиль цього року в агенції BelkaStrelka.
В агенції розповіли, що продовжувати працювати, підтримуючи економіку країни під час війни, — велика цінність і велика сміливість. І компанії-кактуси — це про витривалість і одночасну крихкість, про сили будувати нове, коли навколо невизначеність і криза.
Живучість є дуже влучною метафорою щодо цьогорічної події, яка вже втретє пройде під час війни. Адже маркетинг-директори стикаються з новими викликами: виснаженням команд, кадровим голодом та черговою трансформацією маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та впровадження соціальних програм.
Український маркетинг-форум існує вже 17 років і щорічно збирає спільноту маркетингових професіоналів. Цього року очікується понад 500 учасників та понад 70 спікерів. Контентна програма запланована одразу у двох залах. Серед важливих тем, які будуть обговорюватись у 2024 році, — непростий шлях міжнародної трансформації українського бізнесу, принципи життєздатного лідерства, трансформація маркетингових стратегій, дієві комунікації в умовах війни, креативний підхід до проведення зборів, зміни на рекламному ринку та багато іншого. Повна програма події доступна на сайті форуму за посиланням.
Над креативною кампанією працювали:
Український маркетинг-форум
Ірина Бондаренко — продюсерка події
Ольга Гаращенко — керівниця проєкту
Команда Chemistry
Денис Келеберденко — креативний директор
Ростислав Вишневий — артдиректор
Андрій Клименко — копірайтер
Олександра Трачук — дизайнерка
Діана Вишневська — дизайнерка
Галина Сокульська — акаунт-директорка
Аміна Вірчис — акаунт-менеджерка
Команда BelkaStrelka
Анна Кравченко — Art Director
Ольга Кострач — Client service director
Аліна Байрамова — Creative Director
Юра Білий — Owner
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Як говорити з підлітками, щоб вони почули: як завоювати увагу покоління Z і альфа
Фонд Андрія Матюхи та Good Donations: у «Охматдиті» впровадили систему Thompson