Уже два роки український бізнес демонструє, що не просто тримається, а навіть масштабується попри виклики війни. 17-18 квітня 2024 року 17 Український маркетинг-форум об’єднає компанії, які продовжують активно розвиватися, створювати соціальні проєкти і ділитися досвідом живучості під час повномасштабного вторгнення.
Початок 2024 року став своєрідною точкою відліку нової реальності, в якій більше немає ілюзій щодо нетривалості війни. Український бізнес підхоплює філософію «не нити, а робити», тримати удар і працювати в довгу.
«Головне завдання цього року — створення нових правил гри, щоб підготуватися до марафону війни. Ми бачимо, що в Україні з’являються нові соціальні групи, розвивається новий культурний контекст, зростає потреба людей у довірі та безпеці. І брендам потрібно відповідати на ці виклики. Яким чином? Саме це ми і будемо обговорювати на форумі», — коментує Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму.
Попри невизначеність війни, на цьогорічному УМФ експерти готові багато говорити саме про майбутнє — про сценарії розвитку бізнесу на нових ринках з фокусом на успіх українських фешн-брендів у світі, про розбудову нових соціальних стратегій, спрямованих на допомогу суспільству та війську, про нові виклики для маркетинг-директорів у професії та комунікації, про кардинальні зміни у споживанні, які продовжує спричиняти війна, про те, як оцінити реальний вплив різних типів комунікації і знайти те, чого дійсно потребує споживач.

Серед спікерів цьогорічного форуму Ростислав Вовк, СЕО та співвласник компанії «Кормотех», Євген Муравщик, співзасновник Tabletki.ua, Марія Гаврилюк, співзасновниця бренду виняткових речей Gunia Project, Сергій Коваленко, СEO Yasno, Аліна Качоровська, співзасновниця і CEO холдингу Kacho Group, Ірина Шинкаренко, заступниця голови ТОВ «Епіцентр К» з реклами, маркетингу, зв’язків з громадськістю та ЗМІ, Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо», Сергій Костя, директор з маркетингу компанії Bolt у країнах Східної Європи, Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній Нова пошта, Катерина Возіанова, засновниця брендів Indposhiv та Heroism, Тарас Маципура, віцепрезидент із маркетингу Carlsberg Ukraine, та багато інших.
Програма події доступна на офіційному сайті Українського маркетинг-форуму за посиланням.
Генеральним бізнес-партнером заходу став OMD Optimum Media Ukraine, лідер у сфері рекламно-комунікаційної індустрії в Україні та світі.
Український маркетинг-форум — головне щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які пропонують нові ідеї, розробляють стратегії та продукти і формують клієнтський досвід. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра та аналізує засвоєні уроки. Організатор Українського маркетинг-форуму — компанія IdeasFirst.