25 березня Національна електронна біржа проведе аукціон щодо оренди будівлі Житнього ринку.
Стартова ціна — 2 475 710.59 грн.
Термін дії договору 15 років.
Протягом шести місяців з моменту укладання договору, орендар зобов’язаний провести капітальний ремонт або здійснити реконструкцію критого ринку, включно з дахом, інженерними мережами, комунікаціями і нежитловими приміщеннями.
Також орендар має відшкодувати витрати на утримання орендованого майна, комунальних витрат, земельного податку та інших платежів.
Функція першого поверху залишається незмінною: продаж сільськогосподарської продукції рослинного та тваринного походження та продовольчих товарів.
На другому поверсі планують розміщення об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та надання різноманітних послуг населенню, а саме: ательє, хімчистка, ремонт одягу або техніки.
Швидку оренду Житнього ринку прокоментував Євген Клопотенко, який протягом року намагався повернути життя на Житній. Об'єднати всіх небайдужий навколо цього культового місця. За цей рік він з однодумцями провели на Житньому толоку і відмили його, організували два поп-апи, разом з активними киянами сформувати спільне бачення майбутнього Житнього. За кілька тижнів мав початися аудит технічного стану ринку, а на кінець весни була запланована презентація проєкту відродження Житнього.
«Але комусь цей шматок землі (бо саме так вони до цього ставляться) не дає спокою. Несподівано для багатьох, хто дійсно переймається долею ринку і тримає руку на пульсі, був оголошений конкурс на оренду строком на 15 років. На подачу заявок 5 днів, враховуючи що стартова сума аукціону 2,5 млн грн, то закрадаються думки, що цей може бути аукціон під конкретного переможця. Той випадок, коли дуже хочеться помилятися», — написав Клопотенко у Facebook.
Задля захисту Житнього ринку він пропонує об’єднати зусилля і разом взяти участь в аукціоні. Також Клопотенко пропонує зустріч Віталію Кличку щоб поспілкуватися «як дві людини, яким не байдужа доля міста».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Маркетолог + підприємець: формула ефективної співпраці, аби збільшити доходи бізнесу х2
Публічний чи приватний інтерес? Статус юридичних осіб у контексті антикорупційного законодавства