Сьогодні зранку в мережі «Київстар» стався масштабний збій. Абоненти втратили змогу здійснювати дзвінки, використовувати мобільний і домашній інтернет. Також перестали працювати сервіси та гаряча лінія.
Українці стало масово скаржитися на роботу оператора в соціальних мережах. У компанії підтвердили наявність технічних труднощів і вибачилися за збій.
«Ми перепрошуємо за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс. Приблизно з 10:30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює. Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіткнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично», — ідеться в повідомленні оператора.
Контекст. Нагадаємо: на початку жовтня масштабний збій відбувся в соціальній мережі Facebook. Її платформи не працювали понад шість годин.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні