Сьогодні зранку в мережі «Київстар» стався масштабний збій. Абоненти втратили змогу здійснювати дзвінки, використовувати мобільний і домашній інтернет. Також перестали працювати сервіси та гаряча лінія.
Українці стало масово скаржитися на роботу оператора в соціальних мережах. У компанії підтвердили наявність технічних труднощів і вибачилися за збій.
«Ми перепрошуємо за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс. Приблизно з 10:30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі Київстар знову працює. Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіткнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично», — ідеться в повідомленні оператора.
Контекст. Нагадаємо: на початку жовтня масштабний збій відбувся в соціальній мережі Facebook. Її платформи не працювали понад шість годин.
