П'ятьом підозрюваним у нанесенні 13,7 грн збитків державному підприємству «Електроважмаш» відкриті матеріали слідства для ознайомлення перед направленням справи до суду. Таким чином завершено розслідування третьої корупційної схеми на підприємстві, говориться в офіційному повідомленні НАБУ.
Дії всіх підозрюваних кваліфіковані як зловживання владою або службовим становищем.
Підозрюваними є:
- два заступника директора та начальник управління «Електроважмашу»;
- кінцевий бенефіціар і директор чеської компанії.
Як встановило слідство, у 2017 році посадові особи «Електроважмашу» при посередництві підконтрольної їм компанії, зареєстрованої у Чехії, організували продаж запасних частин литовської компанії.
«Електроважмаш» продав ці запчастини за 600,3 тис. євро, а литовська компанія заплатила за них 1,22 млн євро. В результаті «Електроважмаш» недоотримав 13,7 млн грн, що підтверджено експертизами.
Розслідування цих фактів детективи НАБУ здійснювали з листопада 2017 року. Про підозру посадовим особам повідомлено 17 березня 2020 року.
Більше про корупцію на «Електротяжмаші» можна прочитати тут.
Контекст. У жовтні 2019 року Мінекономіки передало «Електроважмаш» на приватизацію. Раніше підприємство входило в список стратегічних. Воно виробляє гідро- і турбогенератори для ТЕС і АЕС, електродвигуні для приводів прокатних станів, шахтних підйомників, тягового електрообладнання для залізничного і міського транспорту. Поставляє продукцію в Росію, Індію, Казахстан, Панаму, Мексику. У 2018 році підприємство отримало 4 млн грн чистого прибутку, а в 2017-му – 8,5 млн грн.
У листопаді Кабмін погодив призначення виконуючим обов'язки директора «Електроважмашу» Віктора Бусько. Новий глава «Електроважмашу» повинен підготувати підприємство до продажу. Про це заявив глава ФДМ Дмитро Сенниченко. «Продамо – отримає бонус», – сказав він.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні