Залізна руда впала більш ніж удвічі через скорочення попиту Китаю

Ф'ючерси на залізняк в Китаї за останні шість місяців впали більш ніж удвічі — до $93 за тонну, як порівняти з $229,5 у травні 2021 року, і це найнижчі ціни з травня 2020 року після закінчення першого глобального локдауну.

Котирування контрактів на руду із вмістом заліза 63,5% з постачанням до китайського порту Тяньцзінь у вівторок опустилися до $101,5 за тонну, що є найнижчим рівнем за 16 місяців, повідомляє tradingeconomics.

Ціна ф'ючерсів на руду з 62-відсотковим вмістом заліза знизилася на 7,5% на торгах у Сінгапурі – до $92,75 за тонну.

Причина стрімкого зниження лежить у «зеленому» порядку. Немає необхідності купувати залізняк, коли немає потужності для роботи доменних печей. Китай, який є найбільшим у світі виробником сталі, запроваджує обмеження на її виробництво в межах політики країни щодо скорочення шкідливих викидів.

У вересні 2021 року середньодобовий випуск сталі в КНР падав третій місяць поспіль, або на 21,2% щодо вересня 2020 року. Внаслідок цього, він становив мінімальні за три роки 2,46 млн тонн. За даними китайської консалтингової компанії Mysteel, у жовтні ця тенденція збереглася.

Країна поставила за мету досягнення вуглецевої нейтральності до 2060 року, а, крім того, прагне покращити якість повітря до зимових Олімпійських ігор, що відбудуться в Пекіні. Повернення до норми очікується після закінчення зимових Олімпійських ігор.

Акції провідних світових виробників залізняку падають. Вартість Rio Tinto Group на закритті ринку в Австралії у вівторок впала до мінімуму з травня 2020 року, BHP — до найнижчої позначки приблизно за рік. Папери бразильської Vale подешевшали більш ніж на 30% від початку серпня.

Читати на The Page