Європейська комісія (ЄК) схвалила плани семи держав виділити загалом 3,2 млрд євро на субсидії для створення європейського центру з виробництва елементів акумуляторних батарей для електромобілів. Про це повідомила DW.
Таке схвалення було потрібно, щоб виключити звинувачення у підриві конкуренції.
ЄК схвалила створення так званого «батарейного альянсу» наприкінці 2017 року, щоб дозволити європейським підприємствам надолужити згаяне у сфері виробництва літій-іонних акумуляторів для електромобілів. Їх випуск у Європі буде здійснюватися спільними зусиллями згідно моделі авіабудівного концерну Airbus.

Планується, що Німеччина виділить в рамках проєкту 1,25 млрд євро, Франція — 960 млн, Італія — 570 млн, Польща — 240 млн, Бельгія — 80 млн, Швеція — 50 млн і Фінляндія — 30 млн.
Крім того, передбачається залучення приватних інвестицій на суму 5 млрд євро.
Контекст
- Продажі нових авто на електротязі в Європі в першому півріччі в річному вираженні збільшилися на 34%. В це число ввійшли як «чисті» електромобілі (BEV), так і гібриди (PHEV), як легкові, так і комерційні моделі. Європейці придбали 259 тисяч таких автомобілів. При цьому продажі PHEV впали на 13%, а BEV — зросли на 79%.
- Volkswagen до 2024 році вирішив інвестувати в розробку електромобілів (у тому числі гібридних) і цифрові технології 60 млрд євро.
- За 11 місяців 2019 року в Україну ввезли і зареєстрували 7 тис. електромобілів. Майже 6,5 тис. електромобілів були легковими (попит на них зріс на 34%), решта — комерційні (їх стало більше на 62%).
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також