Колеса Пінчука стали небажаними на ринках Євразійського союзу

Євразійська економічна комісія (ЄЕК) відновила дію мита в розмірі 34,2% на суцільнокатані колеса виробництва підприємств України.

Дію мита було припинено, але повторне засідання ЄЕК відновило його дію, повідомляє агентство «Інтерфакс-Україна».

«Дію мита на колеса з України відновлено до закінчення п'ятирічного строку, що спливає 21 січня 2021 року. Водночас комісія уважно відстежує ситуацію й готова оперативно повернутися до розгляду питання в разі виявлення негативних тенденцій», — зазначив представник торгового блоку ЄЕК.

Контекст. Антидемпінгове мито на залізничні колісні пари українського виробництва введено на території Євразійського союзу 2018 року після звернення Виксунського металургійного заводу та Нижньотагільського металургійного комбінату.

Через дефіцит суцільнокатаних коліс дію мита було зупинено на період з 25 серпня 2019 року по 1 червня 2020 року включно. У травні 2020 року ЄЕК обґрунтувала необхідність відновлення мита. Таку ж позицію зайняли Мінтранс РФ і РЖД.

Водночас Федеральна антимонопольна служба Росії (ФАС) виступила проти. На їхню думку, повернення дії мита призведе до монопольної змови російських виробників коліс і зростання їхньої ціни.

«Інтерпайп» — металургійна компанія, що спеціалізується на виробництві труб і коліс для залізничного транспорту. Її зареєстровано 1990 року на Кіпрі, штаб-квартира розташована в місті Дніпрі. Власник компанії — олігарх Віктор Пінчук.

Євразійська економічна комісія — наднаціональний регуляційний орган Євразійського економічного союзу, що діє на постійній основі.

Читати на The Page