YASNO створила онлайн-чати з оператором для споживачів
Компанія YASNO запустила функцію онлайн-чату з оператором у Viber, Telegram і на сайті. За повідомленням компанії, тепер споживачі можуть не лише передати показники лічильника чи сплатити рахунки за електроенергію, а й поспілкуватися з оператором.
«Щоб наші клієнти не витрачали час на візит до енергоофісу й навіть дзвінки до контакт-центру, ми всіляко намагаємося спростити процес комунікації й водночас зберегти високий рівень обслуговування. Відтепер поспілкуватися з оператором YASNO в реальному часі можна навіть через смартфон», – підкреслює генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.
Як почати чат з оператором YASNO
- Доєднайтеся до чат-боту YASNO у viber або telegram.
- Оберіть функцію «Чат з оператором».
- Йдіть за підказками.
Про що можна дізнатися в чаті з оператором YASNO
- Запитати роз’яснення щодо нарахувань.
- Уточнити суму заборгованості чи переплати.
- Отримати консультації щодо процедури переукладання договору.
Відправляти можна не тільки текст, але й фото або скрини екрану.
Оператори працюють щодня з 8:00 до 20:00 без вихідних.
Також написати повідомлення можна на сайті постачальника через форму, що спливає в правому нижньому куті екрана.