Понад 1500 респондентів із 42 країн світу, 11 ключових інсайтів, 1523 причини для донатів, мотиви залучення до волонтерства – фонд KOLO опублікував результати дослідження «Феномен українського волонтерства», спрямованого на консолідацію додаткової підтримки та донатів для Сил оборони.
Команда KOLO визначила 11 ключових факторів:
- Донатити і волонтерити – не те саме.
- 61% опитаних вважають волонтерський рух в Україні унікальним явищем.
- Майже всі українці, незалежно від країни проживання та зайнятості, роблять донати.
- Соціальний тиск має мінімальний вплив на рішення про донат.
- Головна мета донатів – допомога бойовим підрозділам.
- Топ-3 пріоритетів у донатах: дрони, зв'язок та автомобілі.
- Українці довіряють свої кошти таким організаціям, як «Вернись Живим», Сергій Стерненко, «Фонд Сергія Притули» та KOLO.
- Розіграші за донат є популярними серед українців, хоча призи не є головною метою.
- Більше половини опитаних роблять донати раз на тиждень чи частіше.
- Третина респондентів мають фіксований бюджет для донатів.
- Найбільший рівень довіри серед донорів мають друзі та знайомі.
Благодійні та військові фонди користуються високою популярністю, тоді як довіра до інфлюенсерів значно нижча. Фонд провів аналіз тенденцій та особливостей волонтерського руху у tech-спільноті України. Анкетування проходило у травні-червні 2024 року та охопило 1526 респондентів із 42 країн. 95% учасників опитування становлять фахівці IT-індустрії та пов'язаних секторів.
Мета цього проєкту – всебічно дослідити питання «Чому українці беруть участь у волонтерстві та роблять пожертвування?». Зокрема, ми плануємо з'ясувати, на що саме представники технологічної спільноти спрямовують свої кошти, як часто вони це роблять, кому довіряють свої гроші, яким є суспільний імідж благодійника, а також чи існує різниця між пожертвуваннями та волонтерською діяльністю. Основну увагу буде приділено якісному аналізу причин та мотивації допомоги військовим.
«Численні українці активно займаються волонтерством і роблять пожертвування на підтримку наших захисників. Хоча кілька досліджень уже аналізували масштаби українського волонтерства, нас цікавить питання «Чому?». Команда KOLO вклала свої зусилля та час у пошуки відповідей на це питання, щоб поділитися отриманими інсайтами», – зазначив CEO фонду KOLO Яр Бірзул.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Ключові інсайти та практики клієнтського досвіду на 17’CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE 26-27 вересня