Українці оцінили переваги програми «Національний кешбек» та все частіше віддають перевагу вітчизняному виробнику. Про це розповіла PR&Communications manager Retail Group Світлана Шибецька.
«За перший місяць запуску кешбек-програми спостерігаємо зміни в попиті на різні категорії товарів. У категорії «споживчі товари» та продукти харчування зафіксовано зростання попиту. А саме зростання власних торгових марок українських виробників склало +8,3% станом на вересень 2024р.«, — говорить Шибецька.
В ритейлі помітили, що споживачі стали частіше купувати засоби для прибирання, побутову хімію, товари для дому, дітей та тварин тощо. Також зріс попит на продукти харчування. У Retail Group це пов’язують з можливістю знизити витрати на регулярні покупки, адже програма «Національний кешбек» передбачає повернення 10% від витраченої суми. Тож Світлана Шибецька вважає доцільним продовжувати програму та надати максимальну підтримку українському виробнику.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Equides Villas у Лісниках: ваша комфортна вілла за містом стає джерелом пасивного доходу