Facebook Pixel

Як «Національний кешбек» вплинув на попит: відповідь ритейлу

Українці оцінили переваги програми «Національний кешбек» та все частіше віддають перевагу вітчизняному виробнику. Про це The Page розповіла PR&Communications manager Retail Group Світлана Шибецька.

«За перший місяць запуску кешбек-програми спостерігаємо зміни в попиті на різні категорії товарів. У категорії «споживчі товари» та продукти харчування зафіксовано зростання попиту. А саме зростання власних торгових марок українських виробників склало +8,3% станом на вересень 2024р.«, — говорить Шибецька.

В ритейлі помітили, що споживачі стали частіше купувати засоби для прибирання, побутову хімію, товари для дому, дітей та тварин тощо. Також зріс попит на продукти харчування. У Retail Group це пов’язують з можливістю знизити витрати на регулярні покупки, адже програма «Національний кешбек» передбачає повернення 10% від витраченої суми. Тож Світлана Шибецька вважає доцільним продовжувати програму та надати максимальну підтримку українському виробнику.

Подякувати 🎉