Китай надав перший дозвіл на експорт рідкісноземельних металів — Volkswagen отримає компоненти
Китай видав дозволи на експорт щонайменше чотирьом виробникам рідкісноземельних металів, в тому числі постачальникам Volkswagen, що є першим дозволом, виданим після того, як Пекін обмежив поставки минулого місяця, і свідчить про те, що постачання критично важливих матеріалів продовжуватиметься. Про це повідомляє Reuters.
Компанія Baotou Tianhe Magnetics, що виробляє магніти, які використовуються в електродвигунах електричних і гібридних автомобілів, отримала ліцензію для Volkswagen в кінці квітня, повідомили три джерела. Одне з джерел додало, що автовиробник звернувся до Пекіна по допомогу під час цього процесу.
«Ми залишаємося в тісному контакті з нашими постачальниками і отримали інформацію про те, що обмежена кількість постачальників магнітів Volkswagen AG отримала експортні ліцензії від китайського уряду», — заявили у Volkswagen.
Компанія Zhongke Sanhuan отримала щонайменше один дозвіл, повідомили два джерела. Baotou INST Magnetic і Earth-Panda Advanced Magnetic Material також отримали принаймні один дозвіл, додало одне з джерел.
Експортні ліцензії надаються для кожного клієнта, і неясно, чи всі клієнти чотирьох фірм отримали дозвіл Пекіна. Одне з джерел повідомило, що дозволи були видані лише постачальникам для клієнтів у Європі та В'єтнамі.
Однак дозволи були видані до перемир'я у торговельній війні, укладеного з Вашингтоном у понеділок, що, за словами галузевих джерел, може полегшити американським клієнтам отримання дозволів.
Пекін видав дозволи менш ніж через місяць після того, як запровадив обмеження на сім рідкісноземельних елементів і пов'язаних з ними матеріалів у відповідь на попередні тарифи президента США Дональда Трампа.
Джерела повідомили, що ці дозволи стали першими, виданими з моменту введення Пекіном обмежень.
Китай домінує в переробці 17 рідкісноземельних елементів, які використовуються в екологічно чистій енергетиці, обороні та автомобілебудуванні, і компанії мають мало альтернативних постачальників, якщо вони взагалі є.
Цю залежність демонструє втручання Volkswagen, а також лобіювання з боку інших великих західних користувачів. Ілон Маск заявив минулого місяця, що Tesla веде переговори з Пекіном щодо ліцензій на своїх роботів Optimus.