Facebook Pixel

В Україні розпочав роботу маркетплейс агротехніки AGRO.RIA

В Україні розпочав роботу маркетплейс із продажу та придбання агротехніки AGRO.RIA. Продукт створено українською ІТ-компанією RIA.com, яка розвиває бренди AUTO.RIA та DIM.RIA.

AGRO.RIA об’єднуватиме представників українського агробізнесу на платформі, яка даватиме змогу не лише вести комерційну діяльність, але й обмінюватися досвідом.

До каталогу маркетплейсу входять як популярні, так і вузькоспеціалізовані типи сільгосптехніки: трактори, комбайни, жниварки, мотоблоки, сівалки, плуги та чимало іншого.

Продавати та купувати агротехніку в межах маркетплейсу можуть усі охочі: і фізичні, і юридичні особи.

Quote«Агропромисловість – одна з візитівок нашої країни. Ми, як ІТ-компанія, маємо не лише створювати зручний продукт, але й змінювати ринки та робити їх технологічнішими й надійнішими для користувача. Завдяки AGRO.RIA продавати й купувати сільгосптехніку буде просто та безпечно. Наші продукти AUTO.RIA та DIM.RIА показали себе надійними партнерами на ринку авто й нерухомості. Тримаємо й далі цей тренд і масштабуємо його на нові ринки», – коментує директор із продукту RIA.com Роман Марченко.

Наразі AGRO.RIA має вебверсію з усіма необхідними функціями для зручного пошуку агротехніки. Згодом планують розробити мобільний застосунок.

Контекст. RIA.com — українська ІТ-компанія, що розвиває продукти AUTO.RIA, DIM.RIA та RIA.com, якими користуються мільйони українців. Фокусуючись на перевіреності, маркетплейси AUTO.RIA та DIM.RIA формують надійний ринок авто та нерухомості. RIA.com є частиною міжнародної компанії RIA.com Marketplaces OÜ, що створена українцями.

Подякувати 🎉