В Україні розпочав роботу маркетплейс із продажу та придбання агротехніки AGRO.RIA. Продукт створено українською ІТ-компанією RIA.com, яка розвиває бренди AUTO.RIA та DIM.RIA.
AGRO.RIA об’єднуватиме представників українського агробізнесу на платформі, яка даватиме змогу не лише вести комерційну діяльність, але й обмінюватися досвідом.
До каталогу маркетплейсу входять як популярні, так і вузькоспеціалізовані типи сільгосптехніки: трактори, комбайни, жниварки, мотоблоки, сівалки, плуги та чимало іншого.
Продавати та купувати агротехніку в межах маркетплейсу можуть усі охочі: і фізичні, і юридичні особи.
«Агропромисловість – одна з візитівок нашої країни. Ми, як ІТ-компанія, маємо не лише створювати зручний продукт, але й змінювати ринки та робити їх технологічнішими й надійнішими для користувача. Завдяки AGRO.RIA продавати й купувати сільгосптехніку буде просто та безпечно. Наші продукти AUTO.RIA та DIM.RIА показали себе надійними партнерами на ринку авто й нерухомості. Тримаємо й далі цей тренд і масштабуємо його на нові ринки», – коментує директор із продукту RIA.com Роман Марченко.
Наразі AGRO.RIA має вебверсію з усіма необхідними функціями для зручного пошуку агротехніки. Згодом планують розробити мобільний застосунок.
Контекст. RIA.com — українська ІТ-компанія, що розвиває продукти AUTO.RIA, DIM.RIA та RIA.com, якими користуються мільйони українців. Фокусуючись на перевіреності, маркетплейси AUTO.RIA та DIM.RIA формують надійний ринок авто та нерухомості. RIA.com є частиною міжнародної компанії RIA.com Marketplaces OÜ, що створена українцями.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!