Facebook Pixel

На український ринок планують зайти кілька іноземних брендів — голова RAU

В Україні продовжує відновлюватися фешн-сегмент за рахунок повернення європейських брендів. Фото Freepik

В Україні продовжує відновлюватися фешн-сегмент за рахунок повернення європейських брендів. Фото Freepik

Не зважаючи на війну, що триває, на український ринок заходять нові світові бренди. У квітні відновлюють роботу магазинів брендів компанії Inditex (Zara, Stradivarius, Bershka тощо), з кінця минулого року працює Sinsay. Які ще європейські бренди планують зайти на український ринок, в інтерв'ю The Page розповідає Андрій Жук, голова Асоціації ритейлу України.

«До початку повномасштабного вторгнення у нас проводили дослідження великі європейські мережі Lidl і Biedronka. Я впевнений, що вони прийдуть до нас, це питання часу. Також в Європі у сегменті магазинів дешевих товарів є з десяток системних гравців, як-от Pepco, Kik, Teddy. Вони також до нас прийдуть. Тому що у нас вільно в їхньому сегменті, вони будуть на цьому добре заробляти. Має намір зайти на український ринок польська компанія Greenpoint, ритейлер одягу та взуття», — сказав Жук.

Бренди, які повертаються на український ринок, як-от H&M та бренди Inditex, відновлюються не в повному обсязі. Наприклад, мережа H&M відкрила восени лише магазини у Львові та Києві, поки не повертається до Одеси і Харкова, де вона була у 2021 році.

Inditex наразі шукають персонал лише для магазинів у Києві, Львові та Вінниці. На думку Жука, вони у кращому випадку відновлять до 50% магазинів, які працювали раніше.

Про стан українського ритейлу у 2024 році читай в інтерв’ю з Андрієм Жуком, головою Асоціації ритейлу України.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉