В «Укрзалізниці» анонсували перехід на нові стандарти обслуговування пасажирів. Про це пише пресслужба компанії.
«Ми вирішили, що кожен український пасажир вартий рівня сервісу, який ми пропонуємо для перевезень європейських дипломатів. Тож починаємо поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах «Укрзалізниці», — йдеться в повідомленні.
На початковому етапі зміни буде запроваджено на двох поїздах. «Пілотні» вагони можна буде протестувати на рейсах:
- №75/76 Кривий Ріг — Київ
- «Потяг до перемоги» (до 13.09.2022 року на маршруті №31/32 Запоріжжя — Львів).
На зазначених рейсах буде впроваджено такі новації:
- мийні засоби нового покоління для миття вагонів усередині;
- автоматичні дозатори замість кускового мила;
- новий туалетний папір і нові тримачі для нього;
- одноразові накладки на унітази;
- дозатори для паперових рушників.
Додатково в рамках реалізації проєкту УЗ пропонує пасажирам скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Такі набори для пасажирів вагонів люкс (СВ) буде включено у вартість квитка, пасажири плацкартних і купейних вагонів зможуть придбати їх у провідника за бажанням.
Контекст. Нагадаємо: з 29 червня тарифи «Укрзалізниці» на перевезення вантажів зросли на 70%. Так вирішило Мінінфраструктури за пропозицією самої УЗ.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також