Міністерство інфраструктури, «Укрзалізниця» (УЗ) і компанія Wabtec (GE Transportation) підписали меморандум, який передбачає роботу для укладення договорів поставки 40 нових локомотивів TE33AC General Electric і технічного обслуговування 70 таких локомотивів. Про це повідомила прес-служба міністерства.
Перші локомотиви очікуються вже в 2020 році, локалізація їх виробництва складе 15%. Про це написав глава УЗ Євген Кравцов.
За його словами, новий рухомий склад значно покращить роботу на теплотяге і в цілому операційну діяльність компанії – за власними оцінками УЗ, завдяки локомотивам GE вже заощадили на паливі близько 100 млн грн.

Контекст
У лютому 2018 року УЗ підписала з корпорацією GE довгострокову рамкову угоду на $1 млрд.
Перший етап передбачав поставку 30 вантажних локомотивів TE33A Evolution, виготовлених в США, а також локалізацію їх виробництва в Україні, яка складає 10% кінцевої вартості угоди. На даному етапі були використані українська сигнальна та радіосистеми і частина елементів кабіни. Етап завершився в лютому 2019 року.
Вартість одного локомотива в першій партії – $4,68 млн. УЗ 30% вартості заплатила авансом, а за 70% суми Укрексімбанк придбав на власний баланс тепловози і передав їх у лізинг на 15 років. Лізингова угода номінована в гривнях.
Повідомлялося, що на другому етапі американці повинні поставити протягом семи років 150-175 тепловозів. На цьому етапі українська сторона буде наполягати на використанні вже 40% українських деталей.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки