«Укрзалізниця» сформувала постійний запас дизельного пального на 60 діб. Це стало можливим завдяки постійній роботі з трансформації системи закупівель та антикорупційним загодам, повідомив голова правління УЗ Євген Лященко у інтерв'ю для НВ.
Закупівлі дизельного раніше були пов'язані з «особливою схемою корупції», каже він. Внаслідок цього в підприємства постійно були періоди дефіциту пального. У вересні-жовтні 2021 року потяги могли навіть зупинитися через залишки пального лише на кілька діб. У квітні-травні минулого року запасу дизеля вистачало на 5 діб, а зараз — на понад 60, зазначив Лященко.
«У 2021 році була так звана рамка — чітко визначений перелік постачальників, які заходили через систему Прозорро. Перелік вже не можна було розширити. Вони починали маніпулювати з цінами, з замовленнями», розповів він.
Сьогодні весь обсяг постачання дизпалива для безперебійної роботи залізниці забезпечують прямі контракти з іноземними виробниками. А під час боротьби з корупцією основний акцент робиться на найбільш ціннісній групі товарів, завдяки яким УЗ може заощадити більше коштів, каже Лященко.
Нагадаємо, із 1 липня цього року АТ «Укрзалізниця» підвищує тарифні ставки та посадові оклади на 10%.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також