Підприємству «Укргазвидобування» розблокували рахунки. Відтепер воно відновило повноцінні відвантаження нафтопродуктів та скрапленого газу. Про це профільному виданню enkorr повідомило джерело в компанії.
«Взаєморозрахунки відновили, ми можемо брати передоплату і здійснювати відвантаження за всіма нашими контрактами», — сказало джерело.
Цю інформацію enkorr підтвердили і контрагенти «Укргазвидобування».
Контекст
- У 2013 році підприємство «Укргазвидобування» взяло в кредит 150 млн грн в «Дельта Банку». До кінця 2014 року воно виплачувало відсотки, але не погасило тіло кредиту вчасно. Компанія закрила кредит в кінці літа 2017 року, коли банк вже був під управлінням Фонду гарантування вкладів фізосіб. Незважаючи на це, «Дельта Банк» подав проти «Укргазвидобування» позов про повернення з цього кредиту вже 215 млн грн. Новий борг передали компанії «Фінгруп Фактор» з дисконтом у майже 70%.
- Рахунки «Укргазвидобування» багато разів заарештовували. Передостанній раз це зробила державна виконавча служба 20 серпня 2018 року. Арешт був пов'язаний із порушенням «Карпатигазом» договору про спільну діяльність з компанією «Центр фінансового лізингу». Тоді з «Укргазвидобування» повинні були примусово стягнути 261 млн грн.
- А останній раз рахунки заарештували близько двох тижнів тому через те, що компанія «Фінгруп Фактор» намагалася стягнути спірний борг з підприємства. 23 жовтня суд у цій справі став на бік «Укргазвидобування» і призупинив виконання постанови Північного апеляційного госпсуду про стягнення з підприємства 215 млн грн. Але рахунки компанії так і не розблокували.
Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH
Читайте також
ТОП-5 Новин
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
партнерський матеріал
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Валерія Гудій
експерти
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні
Катерина Недашківська
експерти
ТОП-5 Новин