Україна застрахувала всі торгові судна, які здійснюють експорт та імпорт товарів через дунайські порти. Те ж саме Київ планує зробити і з суднами, які курсуватимуть «зерновим коридором». Про це заявив прем'єр-міністр Денис Шмигаль на конференції послів України, передає «Укрінформ».
«Це спрацює один раз. Ми розуміємо, що у випадку якщо росіяни затоплять або підірвуть будь-яке торгове судно, це колосально ускладнить нашу роботу з партнерами щодо зернового коридору. Тому, звичайно, потрібна підтримка партнерів, щоб цього не сталося. Але зі свого боку ми такі ризики страхуємо за рахунок нашого бюджету», — зазначив очільник уряду.
Як знову відкрити «зерновий коридор»?
Менеджерка з трейдингу та логістики зернових і олійних культур компанії Agromino Анастасія Шепелева вважає, що необхідно тиснути на відкриття портів і «зернового коридору» без росії. Це єдиний спосіб утримати маржу як для аграріїв і трейдерів, зазначила вона в інтерв'ю для Latifundist.com.
«Нашим портам потрібен хороший захист ППО. А експорт через інші європейські країни, по різних коліях — це не рішення», — переконана Шепелева.
Кількість українського зерна на експорт (40-50 млн тонн) європейські порти навіть усі разом не зможуть вивезти, тому що мають багато власного товару, каже вона.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також