Україна застрахувала всі торгові судна, які здійснюють експорт та імпорт товарів через дунайські порти. Те ж саме Київ планує зробити і з суднами, які курсуватимуть «зерновим коридором». Про це заявив прем'єр-міністр Денис Шмигаль на конференції послів України, передає «Укрінформ».
«Це спрацює один раз. Ми розуміємо, що у випадку якщо росіяни затоплять або підірвуть будь-яке торгове судно, це колосально ускладнить нашу роботу з партнерами щодо зернового коридору. Тому, звичайно, потрібна підтримка партнерів, щоб цього не сталося. Але зі свого боку ми такі ризики страхуємо за рахунок нашого бюджету», — зазначив очільник уряду.
Як знову відкрити «зерновий коридор»?
Менеджерка з трейдингу та логістики зернових і олійних культур компанії Agromino Анастасія Шепелева вважає, що необхідно тиснути на відкриття портів і «зернового коридору» без росії. Це єдиний спосіб утримати маржу як для аграріїв і трейдерів, зазначила вона в інтерв'ю для Latifundist.com.
«Нашим портам потрібен хороший захист ППО. А експорт через інші європейські країни, по різних коліях — це не рішення», — переконана Шепелева.
Кількість українського зерна на експорт (40-50 млн тонн) європейські порти навіть усі разом не зможуть вивезти, тому що мають багато власного товару, каже вона.
![Віктор Орбан та Володимир Зеленський планують підписати угоду про співробітництво](https://images.weserv.nl/?w=290&h=160&fit=cover&url=https%3A%2F%2Fimages.thepage.ua%2Fstorage%2F359707%2F%25D0%2591%25D0%25B5%25D0%25B7%2520%25D0%25B8%25D0%25BC%25D0%25B5%25D0%25BD%25D0%25B8-r0.jpg%3Fv%3D1719920375)
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також