Міністерство інфраструктури в 2021 році планує почати працювати над реалізацією залізничної мережі європейського формату, середня швидкість потягів на якій складе 250 км/год і вище.
Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій на всеукраїнському форумі «Україна 30», передає агентство «Інтерфакс-Україна», додавши, що передусім розвиватимуть євроколію на ділянці Київ-Львів-кордон з ЄС.
За його словами, південнокорейська Hyundai виділить $2 млн грантових коштів на розробку попереднього техніко-економічного обгрунтування для реалізації проєкту.
«У березні у нас виїжджає делегація з представників Міністерства інфраструктури і «Укрзалізниці». Там будуть підписані зокрема меморандуми... виділяють грантові $2 млн на розробку пре-ТЕО для реалізації цього проєкту, підписуються угоди про співпрацю і готуємо міждержавну угоду, щоб реалізувати цей дуже масштабний проєкт».

Владислав Криклій
міністр інфраструктури

Владислав Криклій
міністр інфраструктури
Віце-президент підрозділу комерційного транспорту й енергетики Hundai Corporation Юн Сук Чой зі свого боку заявив, що компанія готова фінансувати кілька українських проєктів і передавати технології для локалізації виробництва складних технологій.
«Особливо ми зацікавлені в будівництві швидкісної залізниці та постачання нових 10 швидкісних поїздів із 90 вагонами HRCS2», — сказав він, додавши, що Hundai обговорює з урядом Кореї новий проєкт, який стосується надання десяти швидкісних поїздів фонду співробітництва економічного розвитку і очікує в найближчим часом офіційної відповіді від уряду України.
Швидкісна залізниця в Україні: що будуватимуть
У своєму Telegram-каналі Криклій написав, що до 2030 року подорожі залізницею зі швидкістю 350 км/год стануть звичними.
За його словами, згідно з проєктом, планується будівництво близько 2 тис. км для високошвидкісного залізничного руху, що є десятою частиною головних шляхів України.
Криклій також повідомив, що під високошвидкісний рух буде модернізовано станції Києва, Одеси, Львова, Вінниці, Хмельницького, Тернополя та Білої Церкви, а «з вітерцем» можна буде покататися напрямками:
- Київ — Львів — Держкордон;
- Київ — Одеса;
- Київ — Харків;
- Київ — Дніпро — Запоріжжя.
Контекст. Раніше писало, що українська інфраструктура в занепаді понад 20 років, однак у чинного уряду є розуміння щодо основних напрямів розвитку, зокрема і інфраструктури для підвищення комфорту громадян.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!