Кількість цементобетонних доріг в Україні виросте на 5% до 2025 року згідно з концепцією будівництва цементобетонних доріг в Україні в рамках програми «Велике будівництво».
І це дає підстави сподіватися на зростання цементної галузі, повідомив директор асоціації виробників цементу «Укрцемент» Роман Скільський, передає інформагентство «Інтерфакс-Україна».
«Це буде означати помітний приріст попиту на цемент, що дозволить вітчизняним компаніям збільшити кількість незадіяних резервних потужностей», — сказав він.
За його словами, Державний дорожній науково-дослідний інститут ім. Шульгіна спільно з «Укравтодором» представили концепцію та програму будівництва цементобетонних доріг в Україні.
Згідно з розрахунками, передбачається збільшення кількості таких доріг з 1% до 5% протягом наступних п'яти років. Домовленості були на початку серпня, а зараз проходить процес затвердження цих документів відповідними центральними органами виконавчої влади.
За даними Скільського, в Чехії частка таких доріг 22%, а в Німеччині — 42%.
Він також підкреслив, що українське виробництво цементу стагнує. «Вже третій рік поспіль (виробництво — ) коливається в межах 9,2-9,5 млн тонн, тому така деформація означає погіршення умов українських виробників, а це чотири великі промислові групи, дві з яких міжнародні», — сказав Скільський.
Розвернутися українським виробникам заважає конкуренція з боку іноземних виробників, в першу чергу турецьких. Але українські виробники можуть легко замістити обсяг імпорту. В цілому цементна галузь має резерви потужностей мінімум на 20% зростання. Однак ринків збуту для цих обсягів немає.
За даними Держстату, виробництво портландцементу протягом семи місяців цього року в Україні зросло на 3,7% — до 5,04 млн тонн, а клінкеру — на 1,5%, до 3,9 млн тонн. У липні-2020 до липня-2019 зростання склало відповідно 5,9% і 12,2%.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки
Закон №4337-IX: як нові вимоги до перевізників змінять ринок автоперевезень в Україні