Facebook Pixel

Замість квітня у вересні. У Пекіні відкрився найбільший міжнародний автосалон

Autochina-2020 року — традиційний міжнародний автосалон у Пекіні — було скасовано у квітні через пандемію коронавірусу. У серпні організатори повідомили, що салон відбудеться з 26 вересня до 5 жовтня.

Автосалон проходить у той час, коли автовиробники в усьому світі намагаються оговтатися від удару пандемії. Він надає їм можливість продемонструвати свої останні пропозиції та інновації, поспілкуватися з експертами та клієнтами.

«Гадаю, що це, ймовірно, єдиний автосалон світового рівня, який відбудеться цього року, хоча багато ще може статися, — сказав DW аналітик UBS Пол Гонг. — Багато нових моделей, які мали б бути представленими кілька місяців тому, зосереджені на цьому автосалоні. У цьому сенсі виставка є дуже важливою для галузі».

У Пекіні завжди показують багато концептів, так було й цього року. Але особливістю нинішньої експозиції є домінування електромобілів: серійних моделей і прототипів.

Так, Volkswagen представляє електричний позашляховик ID4. Він стане першим електромобілем на базі платформи MEB, виробленим у Китаї, і буде доступним уже на початку наступного року.

db2020au01596.jpg

VW робить велику ставку на найбільший у світі ринок електромобілів. У травні в концерні заявили, що витратять майже 2 млрд євро на збільшення своєї частки у двох китайських виробниках електромобілів.

Концерн Daimler представляє 24 моделі Mercedes, зокрема й останню версію S-класу. Він також планує представити на китайському ринку нові електромобілі та гібридні моделі після позашляховика Mercedes-Benz EQC, який було представлено наприкінці 2019 року. EQC — це перший у Китаї електромобіль преміумкласу місцевого виробництва.

097-merdedes-eqs-ecotechnica-com-ua-4.jpg

Керівник Daimler Ола Калленіус нещодавно повідомив, що компанія не розширюватиме виробництво в Німеччині, натомість інвестуватиме в китайський ринок.

Китайський партнер Daimler — компанія BAIC, яка зараз володіє 5% Daimler — розглядає можливість подвоєння своєї частки й отримання місця в раді директорів німецького виробника автомобілів преміумкласу. Це рішення BAIC потенційно може допомогти Daimler збільшити свою 49% частку в спільному підприємстві з BAIC.

І якщо європейські виробники переважно традиційні, то китайські компанії демонструють багато технологічних чудес. Так, Xpeng представила прототип летючого двомісного електричного транспортного засобу. Летючий електромобіль, який більше нагадує квадрокоптер, називається Kiwigogo.

60b68a4e-ff9c-11ea-9bb5-57ca6b07e40a-972x-120131.jpg

Xpeng було засновано 2014 року, вона вже випустила на ринок дві моделі електромобілів: позашляховик G3 і седан P7. Серед інвесторів Xpeng такі технологічні компанії, як-от Alibaba і Foxconn. У серпні цей китайський виробник електромобілів провів IPO на Нью-Йоркській фондовій біржі й залучив $1,7 млрд.

Продажі автомобілів у Китаї в серпні зросли на 11,6% у річному вимірі, до 2,19 млн одиниць. Ринок зростає п'ятий місяць поспіль. Преміальний сегмент, у якому переважають німецькі бренди, показав себе ще краще. Його клієнти — люди із заощадженнями і кращою зайнятістю — продемонстрували вищу стійкість до економічного шоку, спричиненого пандемією, ніж середній клас.

«Китай відіграватиме важливу роль у глобальному контексті, бо ми прогнозуємо зниження продажів у Європі на 19,9% 2020 року проти падіння в Китаї лише на 9,2%, тому він забезпечує певну амортизацію для автовиробників, що працюють на обох ринках», — сказала Анна-Марі Байсден, глава департаменту автомобільної промисловості, країнових ризиків і галузевих досліджень Fitch Solutions.

Читайте в The Page:

Подякувати 🎉