Компанія Ukrainian Product Distribution (UPD) та посольство України в Канаді уклали угоду про постачання популярних українських брендів до найбільшого продовольчого ритейлера Канади – мережі Loblaws.
Як повідомила пресслужба компанії, Loblaws є лідером канадського ринку роздрібної торгівлі, включаючи супермаркети, аптеки та магазини одягу. На початок 2024 року корпорація, що управляє мережею, налічувала майже 2500 торгових точок різних форматів, а її річний товарообіг за підсумками минулого року склав понад $42 млрд.

Супермаркети Канади будуть продавати продукти з України
Наприкінці минулого року за сприяння компанії UPD та посольства України в Канаді в Loblaws були відвантажені перші партії українських товарів. На сьогодні в мережі представлені вже понад 50 товарних позицій. Зокрема шоколад, чай, кава, консервація, солодощі, печиво та соки.
«Ми обрали найкращі бренди, які готові разом з нами працювати над експансією на закордонні ринки, та вивели їх в супермаркети Loblaws. Ця мережа має багаторічну історію, великий асортимент товарів і значний товарообіг, що дозволяє ефективно співпрацювати з міжнародними постачальниками. Вихід української продукції в Канаду став можливим завдяки наполегливості, високій якості вітчизняних товарів та активній підтримці з боку дипломатичних представників», — прокоментував співзасновник та голова правління UPD Андрій Жук.
Окрім цього, за сприяння посольства України в Канаді в супермаркеті Loblaws у Торонто було відкрито першу окрему поличку українських товарів. Тут представлені торгові марки «Наш сік», «Yogoda», «Солодкий світ», «Верес», «Ніжин», «Кава зі Львова», «Spell», «Галка» та «Київхліб».
«Підтримка українських виробників та розширення їх доступу на ринок Канади — це насамперед зміцнення нашої економічної стійкості. Це також важливий крок до популяризації нашої культури, традицій і смаків на міжнародному рівні», — зазначила посол України в Канаді Юлія Ковалів.
Зараз українська продукція розміщена в понад сотні магазинів Loblaws, проте в подальшому компанія готова розглянути як розширення географії, так і можливості для збільшення переліку товарних позицій чи співпрацю з іншими українськими брендами. Що стосується обсягів поставок, то вони будуть визначатися попитом і потенціалом зростання ринку.
В UPD додали, що серед основних складнощів виходу українських виробників на міжнародні ринки — відсутність довгострокової експортної стратегії та спроби самостійно домовлятися з мережами.
«Наша місія — це популяризація України через продукти харчування та створення умов для збільшення обсягів валютної виручки вітчизняних виробників. Проте для успіху необхідно не лише бажання експортувати, але й адаптована продукція, інвестиції та дистриб’ютор, який зможе забезпечити ефективний ланцюг постачання. Ми консолідуємо продукцію від кількох виробників, беремо на себе відповідальність за складні переговори з мережами та працюємо відповідно до законодавства країни експорту, тому вже маємо успішний досвід виведення українських брендів у провідні торгові мережі Європи та Америки», — підкреслив Андрій Жук.