Українські CRM у фокусі: стартував новий рейтинг від SPEKA

Українські CRM у фокусі: стартував новий рейтинг від SPEKA

SPEKA оголосила старт нового проєкту — «Рейтинг українських CRM», покликаного визначити найкращі цифрові продукти для управління взаємовідносинами з клієнтами. Це ініціатива має на меті допомогти українському бізнесу у виборі ефективних інструментів для розвитку, цифрової трансформації та адаптації до нових викликів.

Рейтинг CRM-систем є частиною великого проєкту SPEKA — «Рейтинг цифрових рішень для бізнесу», який об’єднає найкращі українські сервіси, застосунки та платформи. Старт вирішили дати саме з CRM — однієї з ключових категорій для малого та середнього бізнесу.

Хто може податися

До попереднього списку учасників уже увійшли кілька українських CRM-продуктів:

Creatio

Якщо ви — розробник або користувач CRM, яка, на вашу думку, заслуговує бути серед найкращих, заповніть форму до 1 червня 2025 року.

Як визначатимуть переможців?

Оцінювання проходитиме у два етапи:

  • Оцінка журі — 60% підсумкової оцінки. До складу входять галузеві експерти та редакція SPEKA.
  • Відкрите голосування у соцмережах та на сайті SPEKA — 40% оцінки.

Також буде спецномінація «Вибір редакції» — її отримає найцікавіший або найперспективніший продукт за версією команди SPEKA.

Коли будуть результати?

  • 20 червня 2025 року оголосять переможців рейтингу CRM.
  • У грудні 2025 року буде оприлюднено повний список переможців у всіх категоріях рейтингу цифрових рішень.

Читати на The Page