Український бренд жіночої білизни brabrabra долучився до створення спеціалізованих комплектів спіднього для жінок-військових. Уже восени вони мають отримати комплекти, які складатимуться з топа та двох трусів.
У ЗСУ служать майже 42 тис. жінок — як у тилу, так і на передовій. Зараз у регламентований набір одягу «першої потреби» захисниць входить чоловіча форма й не менш чоловіче спіднє: військовослужбовиці вимушені покладатися на допомогу спеціалізованих фондів або перешивати форму власноруч, адже чоловічі моделі одягу орієнтовані на відсутність грудей і широких стегон.
Аби забезпечити себе спіднім, жінки-військові користуються комплектами, що призначені для цивільного користування, не розраховані на різні навантаження й можуть підвести в найвідповідальніший момент. Недоступність відповідної білизни для захисниць має серйозні наслідки для їхнього комфорту та здоров'я, позначаючись на гігієні, мобільності та загальному самопочутті.
До «ідеального» комплекту тактичної білизни захисниці мають чіткі критерії: комфорт, надійність і якість. Це передбачає спіднє з високоякісних матеріалів, які забезпечують вентиляцію та відведення вологи, а також зручні крої, що не обмежують рухи й підходять для використання разом із бронежилетом. Саме тому цивільна жіноча білизна не може задовольнити базові вимоги захисниць. Жінки-військові одностайно наголошують на темному кольорі та синтетичному матеріалі спіднього — так білизну можна прати без складнощів, а час висихання значно скорочується.
Спираючись на первинні розробки армій США, Ізраїлю, Німеччини та Канади разом із власною експертизою в проєктуванні жіночої білизни, brabrabra займається створенням спіднього для жінок-військових, у якому буде зручно за будь-яких екстремальних обставин, а героїні відчуватимуть себе впевнено та комфортно.
«У центрі уваги brabrabra завжди жінка, незалежно від її розміру та роду діяльності. Ми експерти в створенні зручної якісної білизни для будь-яких активностей. Саме тому вирішили розробити найкомфортнішу білизну для захисниць відповідно до їхніх потреб», — зазначила команда бренду.
Контекст. У червні 2023 року МОУ рекомендувало до впровадження літню форму та спідню білизну для військовослужбовиць. Однак за нормою, ухваленою Міноборони, захисниці отримуватимуть лише по одному комплекту білизни на рік, чого недостатньо для зручності й комфорту жінок-військових, особливо в гарячих точках. Отже, brabrabra своєю кампанією «brabrabrave» частково закриє потребу в належній кількості білизни.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!