Український бренд RITO створив лімітовану капсульну колекцію одягу, надихнувшись співпрацею зі SkyUp Airlines. Раніше компанії працювали над створенням трикотажного поло для стюардів та стюардес авіакомпанії.
До колекції увійшли 8 одиниць одягу: трикотажні жіночі та унісекс поло, а також спідниці пліссе. Комплекти яскравого помаранчевого, білого та темно-синього кольорів є нагадуванням про подорожі та відпочинок, а також є класичними предметами гардеробу поза часом та сезонами.
Трикотажні поло, розроблені RITO, є втіленням елегантності та комфорту, що стало особливою відмінністю нового покоління форменого одягу авіакомпанії SkyUp, у центрі якого — піклування про своїх співробітників.
Колекція вже з'явилася у продажу, переглянути і придбати можна онлайн на сайті RITO або в магазинах бренду.
Історія однієї форми
Нагадаємо, що нова форма SkyUp, а саме помаранчеві брючні костюми з хустинкою на плечі та кросівки замість підборів, стали предметом обговорення у міжнародних ЗМІ. Українська авіакомпанія не тільки отримала велике медіа охоплення та підтримку серед жінок зі всього світу, а ще й започаткувала новий тренд у світовій авіації.
«Співпраця українського бренду RITO та авіаперевізника SkyUp, не тільки про підтримку команди та стійкість бізнесу під час війни, але й про гідне представлення українського бізнесу та дизайну на конкурентному міжнародному ринку», — зазначила куратор проєкту, власниця консалтингової агенції у сфері моди Ольга Цареградська.
Політикою компанії є виключно співпраця із українськими дизайнерами та виробниками. Цього року авіакомпанія забезпечила формою також і стюардів, яких перевдягнули у двобортні костюми, що були відшиті на фабриці у Чернігові.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також