Facebook Pixel

Скільки українці витратили в Чорну п’ятницю — підрахували в Meest Пошта

Компанія Meest ПОШТА проаналізувала, які категорії товарів мали найбільшу популярність протягом цьогорічних розпродажів у «Чорну п’ятницю». Інформація ґрунтується на кількості відправлень оператора, здійснених з українських та іноземних інтернет-магазинів.

Quote«Цього року ми традиційно побачили зростання попиту на базові категорії товарів, як-от одяг та електроніка. Водночас у цей сезон користувачі частіше обирали послугу безкоштовної доставки, ніж будь-коли. Кількість замовлень з цією акцією зросли майже на 70%, а без неї — на 40%. Це означає, що безкоштовна доставка стає дедалі поширенішим сервісом, і все більше покупців очікують побачити її під час шопінгу», — коментують у пресслужбі компанії.

Відправлення з українських інтернет-магазинів:

Найбільший приріст за кількістю замовлень спостерігається в таких категоріях:

  • Одяг та взуття — +250% відправлень.
  • Харчові продукти (включно з алкоголем) — +118%.
  • Мультикатегорії — +95%.
  • Краса та здоров’я — +79%.
  • Техніка та електроніка — +64%.

Середній чек за цими категоріями:

  • Одяг та взуття – 1900 грн.
  • Харчові продукти (включно з алкоголем) – 1900 грн.
  • Мультикатегорії – 1200 грн.
  • Краса та здоров’я – 800 грн;
  • Техніка та електроніка – 3000 грн.

Відправлення з міжнародних інтернет-магазинів:

Зростання кількості відправлень:

  • Техніка та електроніка — +114%.
  • Товари для дому — +57%.
  • Краса та здоров’я — +53%.

Середній чек за цими категоріями:

  • Техніка та електроніка (включно з дрібними деталями) – 1150 грн.
  • Товари для дому – 2150 грн.
  • Краса та здоров’я – 1700 грн.

Найпопулярнішими інтернет-магазинами серед українців під час Чорної п’ятниці були іHerb, Modivo, Notino, NEXT, Answear, MAKEUP, evzuttya.com.ua, Aliexpress, Sportano, PRM, Cosibella, CCC, Reserved, Mohito, Sinsay, House, Cropp та DeeZee.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉