Сільпо пропонує ветеранам постачати крафтові продукти на полиці за підтримки Мінветеранів
Мережа супермаркетів «Сільпо» за підтримки Міністерства у справах ветеранів України запускає інформаційну кампанію «Ми хочемо продавати ветеранську продукцію».
Про це повідомило Міністерство у справах ветеранів України.
Мета – зробити ветеранський бізнес в Україні видимим, а вироблену ним продукцію впізнаваною та популярною серед споживачів.
Усі зацікавлені ветерани-фудпідприємці або члени їхніх сімей (поки ветеран знову пішов захищати Україну на фронт), а також родини полеглих воїнів отримають можливість подати заявку для співпраці з «Лавкою Традицій» у «Сільпо» як постачальники крафтової продукції. Міністерство у справах ветеранів України, у свою чергу, надасть можливість промаркувати ці продукти графічним зображенням «Створено Захисниками».
У межах заявленої кампанії всі зацікавлені ветерани-фудпідприємці або члени їхніх родин (доки ветеран знову захищає Україну на фронті), а також сім'ї полеглих воїнів можуть подати заявку на співпрацю з «Лавкою традицій» у «Сільпо» як постачальники крафтової продукції.
При цьому Міністерство у справах ветеранів України, у свою чергу, дозволить промаркувати відібрані для просування продукти графічним зображенням «Створено Захисниками» — створеним відомством брендом, мета якого завдяки інформаційно-іміджевій підтримці допомогти ветеранам-підприємцям стати впізнаваними виробниками якісної продукції.
Право на використання бренду вже отримало підприємство родини загиблого українського добровольця. Їхнє господарство опікується вирощуванням, переробкою та виробництвом продукції з кизилу, яку можна знайти на полицях мережі «Сільпо».