Завершився ювілейний зимовий сезон на ВДНГ, і цього року «Зимова країна» вже вдесяте відкривала свої двері для гостей. Протягом трьох місяців територію комплексу відвідали 1 139 605 людей, що на 74 тис. більше, ніж минулого року.
Головні досягнення сезону
- Понад 42 тис. гостей зустріли весну на ВДНГ та відзначили Масницю, вшановуючи народні традиції.
- 635 дітей, зокрема діти українських залізничників, які захищають країну, безкоштовно відвідали святкові локації «Зимової країни».
- 221 безпритульна тварина отримала новий дім під час благодійного фестивалю з адопції Adopt Me Days.

Зимова країна атракціони
«Цей сезон був особливим передусім через атмосферу єдності й прагнення людей попри все подарувати дітям нормальне дитинство, а собі – хоча б трохи позитиву та безтурботності. Ми бачимо, як українці цінують традиції, радіють зимовим святам і підтримують добрі ініціативи. Це дуже надихає робити щось нове», – зазначив директор з розвитку ВДНГ Євген Мушкін.
Найпопулярніші локації «Зимової країни»
Традиційними фаворитами серед відвідувачів залишилися екстремальні атракціони та ковзанка. Водночас нові формати також зацікавили гостей. Зокрема, в «Оранжереї чар» за три місяці відбулося 86 культурних заходів: тематичні чаювання, квести, йога, арттерапія, майстер-класи та лекції про взаємодію з природою. Крім того, у межах благодійної ініціативи з PEN Ukraine було зібрано близько 800 книжок для бібліотек у постраждалих від війни регіонах.

Масниця
З 7 грудня по 26 лютого у першому павільйоні ВДНГ працював критий скейт-парк у межах державної програми «Спорт для всіх». Унікальна зона з шістьма сходами, що імітують відомі сходи на Поштовій площі, стала улюбленим місцем столичних скейтерів. Відвідування було безкоштовним, а загалом парк відвідали майже 6000 осіб.
Атмосфера та враження гостей
Однією з найпопулярніших локацій сезону стала «Тепла алея», яка зібрала тисячі фото та відео в соцмережах. На центральній площі ВДНГ пройшли 8 музично-інтерактивних і 14 фольклорних вистав, а також 162 флешмоби Сніговиків. Загалом святковий настрій створювали 32 анімаційні персонажі, а всі вистави та розваги були безкоштовними.

Тепла алея
Середній чек відвідувачів цього сезону склав приблизно 1300 грн на родину – це на 40% більше, ніж минулого року. Опитування показали, що 69% гостей оцінили сезон на 5 балів, 74% відчули себе щасливішими після відвідування, а 96% готові рекомендувати ВДНГ друзям і повернутися наступного року.