Facebook Pixel

Зимовий сезон на ВДНГ: що змінилося під час війни

Під час проведення проєкту «Зимова Країна на ВДНГ» сезону 2022/2023 Експоцентр відвідали 650 тисяч гостей. Про це The Page повідомив Євген Мушкін, генеральний директор НК «Експоцентр України».

Він відзначив, що його команда була готова до зниження відвідуваності цьогоріч порівняно з минулими сезонами. «Так, «Зимову Країну» з грудня 2022 року до кінця лютого 2023-го відвідало близько 650 тисяч гостей, тоді як до повномасштабного вторгнення аналогічний показник перевищив 1 мільйон відвідувачів», — повідомив він.

«За створенням тематичного парку стоїть велика команда — 60 технічних працівників і 30 менеджерів та близько 50 підприємців, котрі наповнюють територію своїми локаціями. Ми раді, що змогли дати цим людям можливість працювати весь зимовий сезон», — додав Мушкін.

Крім того, гендиректор НК «Експоцентр України» повідомив, що протягом зимового сезону вдалося зібрати 1,5 мільйона гривень на користь ЗСУ.

Питання безпеки на ВДНГ вирішили, обладнавши укриття в трьох павільйонах: №1, 5 і 13. «У разі оголошення повітряної тривоги всі на ВДНГ призупиняли роботу, а відвідувачів просили пройти до найближчого укриття», — пояснив він.

Також Мушкін розповів, що з червня до жовтня 2022 року в Експоцентрі замінили близько сотні звичайних лічильників електричної енергії на «розумні» та оптимізували використання електрики для зовнішнього освітлення комплексу. «Загалом навантаження системи освітлення на енергомережу зменшили в шість разів. Також кожну локацію обладнали дизельними генераторами та альтернативними джерелами теплової енергії, завдяки чому партнерам-резидентам вдалося зменшити споживання електричної енергії у 2,6 рази порівняно з аналогічним періодом минулого року», — зазначив гендиректор комплексу.

Подякувати 🎉