Обсяг продажів електронного каталогу для держзакупівель Prozorro Market склав 100 млрд грн. Наразі 14 тисяч замовників та понад 6 тис. підприємців використовують цей інструмент.
Про це повідомила пресслужба Міністерства економіки у середу, 5 березня.
Які товари найчастіше купують через Prozorro Market
За словами Мінекономіки, завдяки залученості бізнесу та високій конкуренції вдалося заощадити понад 12,5 млрд грн бюджетних коштів. Найбільш популярною категорією в Prozorro Market є електроенергія – вже укладено 16 тис. угод на 25,8 млрд грн.

Фото: depositphotos
Серед інших популярних товарів:
- Пальне – 17,3 млрд грн.
- Ліки – 13,1 млрд грн.
- Дрони – 4 млрд грн.
- Медичні матеріали – 3,8 млрд грн.
- М’ясо – 3,6 млрд грн.
Також, за словами міністерства, у Prozorro Market замовники купують:
- Харчові продукти.
- Офісне обладнання.
- Товари для оборони.
- Шкільні автобуси.
Найбільшу частину е-каталогу, що охоплює товари широкого вжитку, адмініструє державна установа «Професійні закупівлі».
Міністерка економіки Юлія Свириденко зазначила, що для замовників Prozorro Market має низку переваг: швидкість закупівель – 9 днів, перевірені постачальники, готова тендерна документація та шаблони.
Наразі Мінекономіки працює над змінами, які зроблять цей інструмент ще зручнішим, зокрема дозволять замовникам порівнювати ціни на товари.
Нагадаємо, 4 березня 2025 року в системі «Prozorro.Продажі» вперше оголосили онлайн-аукціони з оренди ділянок для розміщення кіосків, павільйонів та інших споруд у Києві. Організатором торгів є КП «Київ.Прозоро».