У період, коли компанії звітують про мільярдні збитки, американський виробник споживчих товарів Procter & Gamble (P&G) збільшив чистий прибуток та виручку у третьому кварталі 2020 фінансового року (січень – березень 2020 року). Водночас продажі компанії у США зросли та стали найкращими за декілька декад. Загалом виручка, порівнюючи з минулорічним показником $16,4 млрд, зросла на 5% — до $17,2 млрд.
Чистий прибуток компанії за перші три місяці цього року зріс до $2,9 млрд, як порівняти з минулорічним показником $2,7 млрд, йдеться у пресрелізі компанії.
Органічне зростання продажів у першому кварталі склало 6%. Загалом на це вплинуло зростання попиту у Північній Америці. У США продажі зросли на 10%. Водночас продажі у Китаї впали на 8%, проте це компенсували продажі на Заході.
Компанія все ще очікує, що матиме скорегований прибуток наприкінці 2020 фінансового року на рівні 8-11%. Однак прогноз зростання виручки довелося знизити до 3-4% з 4-5% за попереднім прогнозом. Органічний приріст залишиться на попередньому рівні – 4-5%. Капіталізація компанії за останні 12 місяців зросла до $300 млрд.
Контекст. Підрозділ Procter & Gamble — P&G Ventures – мав у планах до кінця цього року вивести на ринок чотири продуктові лінійки, щоб оцінити здатність P&G відповідати цифровій епосі та вимогам клієнтів. Три з них – медичні стартапи. Ще один націлено на нетоксичну боротьбу з комахами.