Британські ритейлери відмітили падіння продажів до мінімуму з 1995 року через пандемію коронавірусу COVID-19. Минулого місяця обсяг продажів скоротився на 4,3% у порівнянні з минулим роком.

Продажі в березні впали на 27% після введення обмежувальних заходів через пандемію, хоча за перші три тижні місяця вони зросли на 12%. Закриття ж магазинів, які продають товари не першої необхідності, спровокувало падіння продажів непродовольчих ритейлерів на 13% станом на кінець березня, йдеться в дослідженні KPMG.

Однак показники у сфері електронної торгівлі скоригували загальне зниження продажів до 6,6%. Водночас зросли обсяги продажів їжі — на понад 5% за три місяці 2020 року, що вдвічі більше зростання за останні 12 місяців. Обсяги онлайн-продажів у березні зросли на 19%.

Контекст. Пандемія COVID-19 спровокувала підвищення обсягів продажів кави. На тлі карантину жаровні по всьому світу намагалися накопичити кавові запаси, аби задовольнити попит споживачів. Ф'ючерси на кавові зерна арабіки на Нью-Йоркській біржі на початку лютого зросли на 20% — до $1,2 за фунт (приблизно 450 г).
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки