Procter & Gamble у 2020 році випустить чотири нові проєкти

Підрозділ Procter & Gamble — P&G Ventures – до кінця цього року виведе на ринок чотири продуктові лінійки, щоб оцінити здатність P&G відповідати цифровій епосі та вимогам клієнтів. Три з них – це медичні стартапи, ще один націлено на нетоксичну боротьбу з комахами.

Як повідомив Bloomberg, нові продукти будуть орієнтовані на три цільові аудиторії: міленіали, бебі-бумери та китайці середнього класу. Частина продуктів будуть продаватися онлайн, а частина – офлайн.

Компанію було створено у 2014 році під час уповільнення продажів для зміни формату роботи над іноваційними продуктами. На фоні цього P&G вирішила припинити роботу деяких направлень та скротила лінійки деяких продуктів.

Директор з маркетингу P&G Ventures Девід Арчер прогнозує зростання попиту на «натуральні» продукти, інтерес до пристроїв, що здатні передбачити індивідуальні вподобання та піклування про дефіцитні ресурси.

P&G Ventures працюватиме над пошуком нових продуктів, а також розроблятиме та знаходити нові способи продажу. Наразі підрозділ здійснює внутрішні розробки та вже заключив понад 20 контрактів з партнерами.

У лютому минулого року P&G Ventures стала партнером інвестиційної фірми M13, яка інвестувала Lyft, Pinterest, SpaceX та низку інших проєктів. M13 братиме під управління стартапи, які обрав P&G Ventures, та буде допомагати їм грошима та досвідом. P&G Ventures поверне собі контрольний пакет акцій, якщо стартап буде успішним.

Три з чотирьох проєктів, які підрозділ P&G планує випустити, знаходяться під опікою M13.

Один з цих стартапів – лінія нетоксичних засобів для знищення комах під назвою Zevo. У команди є власна лабораторія, у якій відбувається тестування прототипів. Також команда сама займається маркетингом.

У галузі здоров’я у P&G Ventures три стартапи, які знаходяться під контролем M13, а саме: Opte – пристрій, що наносить сироватки для усунення недоліків та пошкоджень шкіри; Bodewell – рослиний засіб для лікування псоріазу та екземи; а також Kindra – лінія засобів з натуральних компонентів для допомоги при менопаузі.

Контекст. Procter & Gamble — американська транснаціональна корпорація, яка має регіональні представництва у понад 80-ти країнах. У 45-ти країнах компанія виробляє свою власну продукцію. Річний обіг компанії становить $76,5 млрд.

Читати на The Page