Українська новорічна комедія «Потяг у 31 грудня» завершила свій кінотеатральний прокат з вражаючими результатами: 52 009 488 грн бокс-офісу та 309 368 проданих квитків, включно з допрем'єрними показами. Фільм став лідером кінопрокату на початку року, отримавши схвальні відгуки як від глядачів, так і від критиків.
Успіх стрічки спонукав творців розпочати підготовку до створення повноцінної кінофраншизи. Зйомки другої частини вже заплановані.

«Потяг у 31 грудня» зібрав понад 52 млн грн у прокаті

Міжнародний інтерес до фільму також зріс: у січні розпочалися покази у США, а з 14 лютого стрічка вийшла в європейський прокат, зокрема в Німеччині та Австрії. На цифрових платформах «Потяг у 31 грудня» ексклюзивно з'явився на Netflix 12 лютого, одразу посівши перше місце за переглядами в Україні. З 19 лютого комедія стала доступною на Світ ТВ, Megogo та Київстар ТВ, розширюючи свою аудиторію.
Фільм розповідає про пригоди пасажирів потяга Київ — Львів, які опинилися в незвичній ситуації напередодні Нового року. Сюжет розгортається у новорічний вечір, коли звичайний залізничний рейс об'єднує зовсім різних пасажирів. У складній ситуації всі герої відкривають свої найкращі риси, допомагають одне одному та знаходять тепло навіть у найтемніший час.

«Потяг у 31 грудня» зібрав понад 52 млн грн у прокаті
Головні ролі виконують відомі українські актори, зокрема Юрій Горбунов, Лілія Ребрик та Станіслав Боклан. Режисером виступив Олег Борщевський. Стрічка була створена без залучення державних коштів; всі виробничі витрати покрили спонсори та приватні інвестори.

«Потяг у 31 грудня» зібрав понад 52 млн грн у прокаті
«Потяг у 31 грудня» обіцяє стати новою українською новорічною традицією, даруючи глядачам теплі емоції та святковий настрій.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Як говорити з підлітками, щоб вони почули: як завоювати увагу покоління Z і альфа