Наші давні друзі, фонд українських ІТ-експертів KOLO, 11 січня о 19:00 підібʼє підсумки 2023 року у форматі інтерактивного стріму на Youtube.
Учасники стріму прозвітують про результати індивідуальних та корпоративних підписок на донат, поділяться досвідом про пошук ідей для креативних зборів, успішними кейсами та вивченими на власних помилках механізмами зборів.
На захід завітають друзі та партнери фонду, найбільші донатери і волонтери, які перетворюють донати на оперативну технологічну допомогу для ЗСУ, та гості з ІТ-спільноти.

«Звітувати – наш обовʼязок, але це не формальність. Нас щодня підтримують класні, щирі, вмотивовані люди, тому ми хочемо зібрати їх усіх на лампову зустріч кола однодумців. Розкажемо, як нам вдалося акумулювати понад 250 млн грн на допомогу армії. А ще порахуємо «плойки» і LEGO, що закупила команда, і визначимо найцікавіший приз, який запропонували друзі фонду. Залітайте на стрім, буде атмосферно і з користю для ЗСУ», – запрошує Євген Ковалевський, співзасновник фонду KOLO.
Де та коли дивитись стрім фонду KOLO
Уже традиційно команда KOLO підготувала цікаві подарунки, тому кожен донат під час стріму матиме подвійне призначення: допомогти ЗСУ і здобути памʼятний артефакт.
Підсумковий стрім розпочнеться у четвер, 11 січня, о 19:00 за посиланням.
Як
та Speka допомагають KOLO
разом з колегами зі Speka допоміг KOLO зібрати 1,1 млн грн на «мавіки» для ЗСУ — для 93 бригади «Холодний яр» та 3 ОШБр, а ще 558 тис. грн на 20 Starlink для артилеристів 12 бригади «Азов» у зборі «Донат за прапор від Залужного».
Напередодні різдвяно-новорічних свят KOLO та відомі українські митці випустили арт-календарі «Цілі 2024» для окремого збору донатів. Календар складається з постерів-мішеней з путіним, кивою, руським воєнним кораблем та іншими мерзенними цілями, у які мріє поцілити кожен українець.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Як говорити з підлітками, щоб вони почули: як завоювати увагу покоління Z і альфа