Українські компанії HoReCa, що постраждали від війни, можуть отримати до 1 млн грн на розвиток бізнесу
Конкурс бізнес-ідей «Роби своє з Kurator» для HoReCa для підтримки бізнесу, який постраждав під час війни або який розвивають військові, стартує 22 вересня. Організатори — Благодійний фонд «МХП — Громаді» та бренд Kurator.
Підприємці-ветерани, внутрішньо переміщені особи і бізнеси, які постраждали від російської агресії, матимуть шанс отримати фінансування своїх проєктів у сфері харчування. Організатори виділять 1 мільйон гривень сумарно на найкращі ідеї переможців.
До участі в конкурсі прийматимуть бізнес-ідеї підприємців з галузі HoReCa (заклади харчування, готелі, кейтеринг). Подати їх можуть представники українського малого та середнього бізнесу з 13 областей України, зокрема з:
- Вінницької,
- Волинської,
- Дніпропетровської,
- Житомирської,
- Івано-Франківської,
- Київської,
- Львівської,
- Полтавської,
- Сумської,
- Тернопільської,
- Хмельницької,
- Черкаської,
- Чернігівської областей.
«Наш конкурс бізнес-ідей «Роби своє» цьогоріч суттєво масштабувався. Весною спільно з Українським ветеранським Фондом Мінветеранів у межах проєкту #Варто «Робити Своє» надали гранти для ветеранів і членів їхніх родин — підтримали бізнеси в регіонах. А зараз запускаємо ще один конкурс — для сфери харчування. Такий запит на гранти демонструє, що українці хочуть працювати, створювати робочі місця та наповнювати місцеві бюджети. І ми, маючи експертизу в цьому, готові надати всебічну підтримку в розвитку локального бізнесу», — зазначила директорка Благодійного фонду «МХП — Громаді» Тетяна Волочай.
Завдяки мікрогрантам підприємці зможуть започаткувати новий бізнес і масштабувати або ж релокувати вже наявний.
До кожної ідеї є важливі вимоги:
- інноваційність;
- передбачати створення робочих місць;
- мати соціально-економічний ефект для громади.
У процесі відбору експерти конкурсу «Роби своє з Kurator» оберуть від 10 переможців, кожен з яких отримає до 100 тисяч гривень для своєї справи.
Після старту конкурсу організатори допомагатимуть учасникам з заповненням заявок під час консультацій на вебінарах.
«Мікропідприємництво — ключ до відновлення економіки в районах, зруйнованих війною, і загалом основна рушійна сила процвітання України. Ми спостерігаємо, як швидко в Чернігові, Сумах, Харкові, інших містах відкриваються мікропекарні, кавʼярні, шаурмові — усе, що може швидко задовольнити споживача в умовах браку часу та умов. І готові підтримати ті бізнеси, які не зупиняються і хочуть розвиватися», — прокоментувала керівниця Центру розвитку HoReCa МХП Наталія Шадчнєва.
Деталі та умови участі можна знайти на офіційному сайті конкурсу.