Facebook Pixel

Як передати показання електролічильника, якщо ви перебуваєте за кордоном – YASNO

Як передати показання електролічильника, якщо ви перебуваєте за кордоном – YASNO

Як передати показання електролічильника, якщо ви перебуваєте за кордоном – YASNO

Вчасна передача показань електролічильника гарантує коректні нарахування в рахунках за електроенергію. Але як передавати показання, якщо ви перебуваєте за кордоном і не маєте можливості знімати їх щомісяця? Відповіді дає YASNO.

  1. Якщо ви перебуваєте за кордоном, але вдома є інші мешканці або квартиранти. У такому разі передавати показання можуть вони. Розкажіть їм, де розташований ваш лічильник. Нагадайте, що зафіксувати і передати показання вони мають за два дні до кінця місяця та протягом трьох днів наступного, і так щомісяця.
  2. Якщо ви перебуваєте за кордоном, але в квартирі ніхто не проживає і відключені усі електроприлади Згідно з рекомендаціями оператора системи розподілу, вам необхідно передавати щомісяця одні й ті самі, останні зафіксовані вами показання.
  3. Якщо ви перебуваєте за кордоном, а в квартирі ніхто не проживає, але в квартирі продовжує працювати якась техніка (наприклад, холодильник тощо) і відбувається якесь мінімальне споживання. Тоді необхідно до останніх зафіксованих вами показань додавати щомісяця орієнтовну кількість кіловат. Після приїзду, зафіксувавши нові показання, їх можна буде відповідно скоригувати.

Передати показання дистанційно клієнти можуть за допомогою онлайн-сервісів YASNO:

  • Особистий кабінет
  • мобільний застосунок
  • чатботи у Viber та Telegram
  • через форму на сайті
  • написавши в особисті повідомлення сторінці YASNO у Facebook.

Важливо розуміти, що постачальник не володіє інформацією, виїхав клієнт за кордон чи ні. Показником є саме передача показань, адже споживання може відбуватись навіть за відсутності власника квартири.

Quote«Якщо показання передаються у будь-який інший день місяця, а не у встановлені терміни, або не передаються взагалі, то нарахування відбувається за іншою формулою. І звідти й починаються усі скарги про некоректні суми в рахунках, адже тоді для розрахунку береться не фактичне, а середньодобове споживання», – зазначив Сергій Коваленко, генеральний директор YASNO.
Подякувати 🎉