Facebook Pixel

Новий медійний скандал: «Обозреватель» звинуватив Фукса в захопленні. Бізнесмен усе заперечує

Скандал між «Обозревателем» і Павлом Фуксом. Фото: УНІАН

Скандал між «Обозревателем» і Павлом Фуксом. Фото: УНІАН

Редакція інтернет-видання «Обозреватель» звинуватила бізнесмена Павла Фукса в тому, що він намагається «захопити» видання з допомогою рейдерської схеми.

Відповідне звернення опубліковано на сайті видання. Звертаючись до президента Володимира Зеленського, журналістів, правозахисників і народних депутатів, Ради національної безпеки та оборони (РНБО), Вищої ради правосуддя та інших, «Обозреватель» хоче захиститися від можливих спроб захоплення. Сам бізнесмен спробу «захоплення» заперечує.

Журналісти заявляють, що це пов'язано з публікаціями їхніх матеріалів про Фукса: «упродовж двох років ми збирали інформацію про те, чиї борги скуповував Фукс, як йому діставалися підприємства, за що його заочно заарештували в Росії, чи дійсно в нього залишилися зв'язки з російськими спецслужбами». Після цього бізнесмен подав на видання до суду і виграв його.

Telegram Logo

Водночас редакція не погоджується з рішенням щодо виплати компенсації й до того ж не може його виконати, адже бізнесмен і його юристи не надали реквізити та не звернулися до виконавчої служби, як це потрібно було зробити. Водночас юристи Фукса намагаються довести в Господарському суді Київської області, що компанія-видавець «Золота середина» не може виплатити компенсацію, й домагаються її банкрутства, блокуючи можливість виконати рішення суду. Журналісти стверджують, що на «війну» з «Обозревателем» Фукс витратив приблизно 2 млн грн і має намір їх повернути.

Quote«Фукс відомий своєю наближеністю до ОПЗЖ, багато джерел навіть називають його одним з інвесторів «Опозиційного блоку». Після відомого рішення РНБО про санкції щодо трьох медведчуківських каналів [Віктора Медведчука — The Page] проросійському лобі, судячи з усього, знадобилося оновити портфель медійних активів», — резюмували у виданні, звернувшись до РНБО, щоб там звернули увагу на «ще одну загрозу інформаційному ринку, що виходить від п'ятої колони та недореформованої судової системи країни».

Після публікації матеріалу до редакції The Page звернулася пресслужба Фукса, заявивши, що бізнесмен виграв суди у «Обозревателя» в тому числі і щодо заяв про те, що він нібито інвестор «Опозиційного блоку» і іншого зв'язку з Медведчуком. Нам також надіслали пресреліз про хід судової справи, але в ньому не уточнюється, які саме матеріали суд визнав неправдивими. У пресслужбі також нагадали, що кілька років тому Фукс в інтерв'ю «Українській правді» заявляв, що Михайло Бродський, якого пов'язують з виданням і родичам якого належить «Золота середина», нібито вимагав у бізнесмена гроші в обмін на те, що він «не буде нічого публікувати про Фукса».

Реакція Фукса на скандал з «Обозревателем»

У своєму Telegram-каналі Фукс спростував інформацію про нібито спробу захоплення видання. За його словами, він «діє виключно в правовому полі та захищає свою ділову репутацію».

«Суд визнав неправдивими й такими, що ганьблять мою ділову репутацію, низку фейків, які «Обозреватель» публікував упродовж років», — зазначив бізнесмен, пояснивши, що суд зобов'язав видання опублікувати спростування і стягнув мільйон грн як компенсацію моральної шкоди. За його словами, 23 грудня 2020 року колегія суддів Апеляційного суду зменшила суму компенсації до 300 тис. грн.

«Обозревателю» це не допомогло, тому 23 лютого 2021 року Господарський суд почав провадження про банкрутство компанії «Золота середина». Слухання справи про банкрутство призначено на 11 березня 2021 року», — додав Фукс.

Контекст. РНБО ухвалила рішення про застосування санкцій проти нардепа Тараса Козака та телеканалів Медведчука: «112 Україна», NewsOne і ZIK строком на п'ять років. Глава держави ввів це рішення в дію.

Коментарі

Всі новини