Facebook Pixel

Новий Mercedes C-class: S-Class в мініатюрі

Повнокероване шасі, гібридні мотори, мультимедійна система — все як у S-класу

Mercedes продовжує грати у власній лізі автомобілебудування і задавати тренди, а не дотримуватися їх. На 20-річну істерію світу з приводу кросоверів шваби відповіли докладною лінійкою кросоверів, але при цьому примудрилися не розгубити свою основну паству, яка віддає перевагу класичним седанам і універсалам. C-class як був, так і залишається найзатребуванішим із «мерседесів». Перше покоління (W202, 1993-2001 рр.) розійшлося світом тиражем у 1,87 млн копій, а четверте (2014-2021 рр.) — більш ніж 2,5 млн. Тобто рівень довіри і до бренду, і до С-сімейства просто колосальний.

Одним із головних складових настільки довгограючого успіху був еволюційний підхід, так імпонуючий консервативним покупцям. Але новітнє, п'яте покоління створено за зовсім іншими лекалами. Фактично, перед нами мініатюрна версія флагманського S-класу. Точкою відліку для «цешки» стала та ж модульна платформа MRA II, що дозволяє реалізувати схему з повнокерованим шасі, тобто відхилюваними на кут до 2,5 градуса задніми колесами.

У стандартному виконанні у С-класу прописана «залізна» підвіска (двохважіль спереду і багатоважільна ззаду) з амплітудозалежними амортизаторами Agility Control. Зате в «столі замовлень» значаться і адаптивні стійки, і повністю спортивне шасі, створене з озиранням на «мерседесівські» боліди з чемпіонату DTM, і повноприводна трансмісія 4Matic. Остання, завдяки новому передньому редуктору і роздавальній коробці з замкнутим масляним контуром, тепер здатна перетравлювати крутний момент усіх пропонованих моторів.

Фото: Daimler AG

Фото: Daimler AG

Новий Mercedes C-class: S-Class в мініатюрі

Щоб розвести головний актив із набираючим обертів A-класом, конструктори не просто збільшили розміри С-сімейства, а й практично дотягли його (4751 мм довжини і 1820 мм ширини) до габаритів E-класу. Що трохи розв'язало руки компонувальникам і аеродинамікам. Перші трохи зрушили салон назад, надавши силуету більше динамічності, а другі поліпшили коефіцієнт опору Cx до 0,24 у седана і 0,27 у універсала, на який у Німеччині та країнах ЄС припадає 2/3 продажів.

Єдина величина, яка у седана збереглася без змін — корисний об'єм (455 літрів) багажника. А ось у універсала він виріс на 30 літрів — до 490 л.

Якщо раніше C-клас зустрічав водія і пасажирів вельми стриманим інтер'єром, то тепер у салоні є фонове підсвічування на оптичних світловодах, система клімат-контролю й обробка шпоном і вставками з полірованого алюмінію. Передні крісла мультиконтурні й оснащені вібромасажерами, а підголівники кріпляться до спинок за допомогою спеціальних елементів, усередині яких заховані механізми регулювання.

Фото: Daimler AG

Фото: Daimler AG

Новий Mercedes C-class: S-Class в мініатюрі

Водій, немов оператор центру управління польотами NASA, оточений розгорнутими до нього дисплеями цифрового всесвіту. Інструментарій діагоналлю 10,25 або 12,3 дюйма замінює приладову панель, проєкційний дисплей виводить на лобове скло показання максимальної швидкості та навігаційні підказки, а центральний планшет медіасистеми (9,5/11,9 дюйма) відповідає за зв'язок із навколишнім світом. Адже перекочувавший без змін з S-класу MBUX другого покоління не тільки розуміє природну мову і навчається новим словам, а й дозволяє організувати «мобільний офіс», підключатися до «розумного будинку» і стрімінгових сервісів, програвати онлайн-музику та дистанційно оновлюватися. Крім того, система допомагає миттєво зорієнтуватися в невідомому місці, накладаючи на відео з фронтальної камери номери будинків та інші навігаційні вказівники.

Не забуті і запобіжні заходи: для захисту від несанкціонованого доступу в консоль вбудований сканер відбитків пальців, розблоковуючий центральний дисплей.

У той час як інші конкуренти не можуть собі дозволити бізнес-седани без належних за статусом шестициліндрових моторів, C-клас надалі збирається обходитися виключно рядними «четвірками» сімейства FAME. Частково компенсувати недостачу кінських сил і ньютонометров будуть сегментні турбокомпресори (спасибі формульній командi Mercedes-AMG Petronas), навчені за допомогою імпульсного наддуву короткочасно підвищувати віддачу на 27 к. с. і стартер-генератори EQ-Boost, що дають надбавку в 20 к. с. і 200 Нм.

Фото: Daimler AG

Фото: Daimler AG

Новий Mercedes C-class: S-Class в мініатюрі

Крім бензинових моторів C180 (1496 куб. см, 170 к. с.), C 200 (1496 куб. cм, 204 к. с.) i C300 (1999 куб. cм, 258 к. с.) «п'ятірка» отримає щонайменше один дизель. Грунтовно модернізований і бітурірованний OM654 M в залежності від налаштувань видає 200 або 265 к. с. За чистотою його вихлопу тепер стежить цілий очисний комбінат: два селективних каталізатори SCR із уприскуванням рідини AdBlue, сажевловлюючий фільтр DPF і нейтралізатор-накопичувач оксидів азоту. Механічних коробок передач для С-класу не передбачено зовсім, але і в плані «автоматів» вибір не великий — тільки дев'ятиступеневий 9G-Tronic. Зрозуміло, у «цешки» буде своя лінійка «м'яких» гібридів, що заряджаються від мережі, з куди більш ємною (25,4 кВт/г vs 13,5 кВт/г) тяговою батареєю з вбудованою системою терморегуляції, але докладні характеристики шваби поки що не називають. Відомо тільки те, що будуть і бензинова (C300 e) і дизельна (C300 de) версії, які з удосконаленим електромотором (129 к. с. i 440 Нм) у режимі «електрички» проїжджатимуть до 100 км і розганятимуться до 140 км/год. На найважливіших європейських ринках, серед них і німецький, прийом замовлень розпочнеться 30 березня, а старт продажів запланований на літо. В Україні прийом заявок почнеться вже в другому кварталі 2021 року.

Фото: Daimler AG

Фото: Daimler AG

Новий Mercedes C-class: S-Class в мініатюрі


Подякувати 🎉