Facebook Pixel
IT

Електронний підпис, автореєстрація ФОП та заміна водійського посвідчення: топ-10 нових функцій у «Дія»

Мінцифри під час Diia Summit 2.0 17 травня презентувала масштабне оновлення платформи «Дія». Відтепер українцям доступні понад 10 нових послуг. Оновлення вже є на порталі та у застосунку.

Серед нових послуг автоматична реєстрація ФОП, заміна місця реєстрації онлайн, сплата податків та нові будівельні послуги.

Нові послуги у застосунку «Дія»

Зміна місця реєстрації онлайн

Відтепер змінити місце реєстрації можна онлайн. Для цього потрібна лише ID-картка, 10-15 хвилин на заповнення заяви та онлайн-підтвердження власника житла. Послуга вже доступна для жителів Києва, Харкова, Вінниці, Луцька, Рівного, Кривого Рогу і Маріуполя. Крім того, на порталі запустили реєстрацію права власності онлайн.

Автоматична реєстрація ФОП

Також новою функцією у «Дія» передбачене автоматичне відкриття бізнесу онлайн. Заявка на відкриття ФОП одразу надходитиме до реєстру фізосіб-підприємців.

Сплата податків та подання декларацій

Відтепер у «Дія» можна задекларувати доходи, сплатити податки і збори ФОП, переглянути декларації та розрахунки за минулі періоди. Щоб подати декларації, тепер достатньо відповісти лише на чотири запитання та внести суму доходу для розрахунку єдиного податку. Система сповіщень нагадуватиме про граничні дати подання декларацій та сплати податків.

Дія.Підпис

Тепер на платформі доступний електронний підпис у смартфоні. На відміну від інших варіантів, де потрібно придбати спеціальні ваучери, такий підпис буде безкоштовним.

NFC-авторизація

Авторизуватися у «Дія» можна, приклавши ID-картку до смартфона. Завдяки цьому протягом 30 секунд у застосунок підтягнуться всі документи та згенерується електронний підпис.

Статичний QR-код

Щоб надати свої документи, більше немає необхідності робити ксерокопії. Відтепер можна створити статичний QR-код та ділитися документами онлайн. Така функція знадобиться, наприклад, для заселення до готелю. Людина сканує код та дає згоду на шеринг документів. Також компанія не зможе вимагати від клієнта додаткові копії документів і надлишкові копії даних.

Також у застосунку можна побачити історію шерингів: коли, скільки разів і з ким ділилися цифровими копіями документів.

Нові будівельні послуги у «Дія»

  • для класу наслідків СС2/СС3 став доступним електронний дозвіл на виконання будівельних робіт та електронний сертифікат щодо введення в експлуатацію;
  • автоматична реєстрація декларації про початок виконання будівельних робіт для об’єктів класу наслідків СС1;
  • онлайн-видавання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

E-петиції

Також українцям стане доступним створення, перегляд та підтримка електронних петицій на порталі «ВзаємоДія» або в застосунку «Дія».

Заміна водійського посвідчення та оновлений розділ «Штрафи»

Відтепер заяву на нове водійське посвідчення можна подати онлайн у «Дія». Також стануть доступними штрафи за порушення ПДР, виписані патрульними. Якщо будуть нові, то вони одразу там з'являться, а застосунок надішле сповіщення та нагадає про необхідність сплатити штраф за п'ять днів до закінчення терміну.

Реєстрація операторів потужностей ринку

Також у «Дія» можна онлайн зареєструвати будь-яке обладнання для виробництва, зберігання або транспортування харчових продуктів. Від бджільництва, кав’ярні або МАФу з морозивом до вантажівок-холодильників та торговельних мереж супермаркетів.

Зокрема, Мінцифри анонсувало проведення нового етапу Bug Bounty застосунку «Дія». Конкурс почнеться у червні 2021 року та триватиме півроку, у ньому можна взяти участь, незалежно від досвіду та кваліфікації. Призовой фонд — 1 млн грн.

Крім того, під час всеукраїнського форуму «Україна 30. Цифровізація» президент Володимир Зеленський заявив, що держоргани до 24 червня перейдуть на цифровий режим роботи та відмовляться від паперових документів.

Подякувати 🎉